عرضه فیبر نوری
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کابل 20 کیلوولت / مرکز فروش کابل ۲۰ کیلوولت مسی یزد
بازار فیبر نوری ایران

مرکز فروش کابل ۲۰ کیلوولت مسی یزد

مرکز فروش کابل ۲۰ کیلوولت مسی یزد که تمامی سایز های این کابل های فشاشر متوسط یا medium voltage را در سایز های مختلف به صورت موجود عرضه می نماید، شرکت آراد کابل در تهران می باشد.
نمایندگی کابل ۲۰ کیلوولت مسی یزد که تمامی سایز های این کابل های فشاشر متوسط یا medium voltage را در سایز های مختلف به صورت موجود عرضه می نماید، شرکت آراد کابل در تهران می باشد.
کابل ۲۰ کیلوولت یکی از کابل های مهم در فوق توزیع می باشد که در رنج ولتاژی ۶ تا ۲۰ کیلوولت با هادی مسی و آلومینومی تولید شده و در نمونه های زره دار و بدون زره به بازار عرضه می شود.
کابل های ۲۰ کیلوولت در انواع مسی با دو نوع زره دار میله ای و زره دار ورق که به ترتیب به کابل های RY و BY شناخته می شوند، تولید شده که نمونه کابل های RY قیمت بالاتری نسبت به نمونه کابل های BY دارا می باشند.
کابل های مسی بدون زره نیز در رده کابل های ۲۰ کیلوولت کاربرد بسیاری دارند که این کابل ها در سایز های ۳۵ تا ۵۰۰ میلی متر مربع به صورت روتین تولید می شوند، هر چند سایز های ۳۰۰ تا ۵۰۰ به نوعی کاربرد کمتری نسبت به کابل های با سایز پایین تر دارا می باشند.
کابل های آلومینیومی ۲۰ کیلوولت نیز به دلیل قیمت مناسب تر آنها همواره مورد توجه پروژه ها می باشد و تنها با انتخاب دقیق سایز این کابل ها می توان با هزینه کمتری کابل های مورد نیاز خود را تامین نمود.

کابل ۲۰ کیلوولت

این کابل های آلومینیومی ۲۰ کیلوولت به صورت خودنگهدار و زمینی تولید می شوند که بسته به شرایط محیطی پروژه ها می توان از این کابل ها استفاده نمود.

سایز های مختلف کابل ۲۰ کیلوولت فشار قوی

کابل های فشار قوی بسته به میزان آمپراژ مصرفی در سایز های متنوعی می تواند انتخاب شده و مورد استفاده قرار گیرند. این کابل ها در سایز های ۳۵، ۵۰، ۷۰، ۹۵، ۱۲۰، ۱۵۰، ۱۸۵، ۲۴۰، ۳۰۰، ۴۰۰ و ۵۰۰ میلی متر مربع تولید می شوند که با توجه به تعیین نوع مسی و آلومینیومی بودن کابل ها مشتریان می توانند از میان سایز های موجود کابل مورد نیاز خود را برگزینند.

کابل ۲۰ کیلوولت

چرا کابل ۲۰ کیلوولت یزد؟

بسیاری از پروژه ها برای خرید کابل های ۲۰ کیلوولت به دنبال برند های مختلفی می باشند تا بتوانند کابل مورد نظر خود را تامین نمایند. اما در میان برند های موحود که قادر می باشند کابل ۲۰ کیلوولت را تولید کرده و عرضه نمایند، برند یزد نسبت به سایرین بسیار متفاوت می باشد. این برند با تولید انبوه کابل های فشار متوسط توانسته است به صورت موجود این کابل ها را به پروژه ها عرضه نماید مگر اینکه در شرایط خاص که این کابل ها لازم باشد در یک بازه زمانی مشخص تولید شود. از این رو مزیت برند یزد نسبت به سایر نام ها، موجود بودن آنها می باشد که با توجه به اهمیت زمان در پروژه ها می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

کابل کراسلینک 20 کیلو ولت

کابل کراسلینک ۲۰ کیلو ولت قیمت روز

تخصصی ترین مرکز فروش کابل کراسلینک ۲۰ کیلو ولت، شرکت آراد کابل می باشد که …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام