عرضه فیبر نوری
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کابل لاستیکی / مرکز فروش کابل لاستیکی یزد
بازار فیبر نوری ایران

مرکز فروش کابل لاستیکی یزد

مرکز فروش کابل لاستیکی یزد در سایز های متنوع در انواع کابل تخت و گرد لاستیکی با عایق EPR که مناسب استفاده در محیط های اسیدی، روغنی و آبی می باشد، مرکز کابل ایرانی با فروش تخصصی کابل های خاص در بازار ایران به شمار می رود.

بسیاری از پروژه های صنعتی برای برخی از محیط های خاص نیاز به خریداری کابل های لاستیکی یا EPR دارند که این کابل ها به دلیل عایق آنها ویژگی های منحصر به فردی را در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهند.
در خصوص کیفیت کابل های لاستیکی یزد همین بس که بسیاری از مشتریان ما که به دنبال خرید کابل لاستیکی خارجی بودند پس از خریداری این کابل ها و رضایت از تولیدات یزد، در پروژه های بعدی نیز این کابل ها را انتخاب کرده اند.

فروش کابل لاستیکی به عنوان کابل های ضد روغن، ضد اسید و ضد آب کاربرد بسیار گسترده ای در پروژه های صنعتی و غیر صنعتی به ویژه در شنارو ها داسته و به عنوان یکی از کابل های خاص در مرکز کابل ایران به مشتریان ارائه می شود.

کابل لاستیکی با برند یزد به عنوان برترین برند ایرانی در تولید کابل های لاستیکی می تواند گزینه مناسبی برای مشتریان این کابل ها باشد. لازم است مشتریان این محصولات در خرید این کابل ها با برند ایرانی دق لازم را مبذول نمایند.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

کابل جوشکاب یزد 50*1 لاستیکی

کابل جوشکاب یزد ۵۰*۱ لاستیکی نمایندگی اصلی فروش

کابل جوشکاب یزد در انواع لاستیکی با سایز های ۵۰*۱ یا همان ۱۶ و همچنین …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام