عرضه فیبر نوری
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کابل افشان / فروش عمده کابل افشان در تهران
بازار فیبر نوری ایران

فروش عمده کابل افشان در تهران

فروش عمده کابل افشان برق در لاله زار تهران از طریق بازار سیم و کابل ایران به صورت ویژه آغاز شده است. کابل افشان تک فاز در انواع دو رشته و سه رشته و همچنین کابل های برق افشان سه فاز در انواع ۴ و ۵ رشته در کلاف های ۱۰۰ متری و قرقره های ۱۰۰۰ متری به قیمت خرید درب کارخانه به مشتریان ارائه می شود.

کابل افشان از پر مصرف ترین کابل های مسی می باشد که بسیاری از مشتریان به دنبال خرید این کابل ها می باشند. اما برند های متنوع موجود در بازار می تواند تا حد زیاید خریدارن این کابل ها را دچار سردرگمی نماید. از این رو قصد داریم در این بخش به شما اطلاعات دقیقی در خصوص نحوه انتخاب بهترین کابل افشان برای خرید را به شما ارائه نماییم.

کدام کابل افشان مناسب است؟

اینکه کدام کابل افشان برای خرید مشتریان مناسب است، بستگی به نگاه و باور مشتریان دارد که قصد دارند به چه میزان برای خرید خود هزینه نمایند. اما به هر ترتیب می بایست در فروش عمده کابل افشان به مشتریان خود برای خرید آنها ۲ نکته مهم را متذکر شویم.

  1. دارا بودن نشان استاندارد
  2. تاییدیه توانیر

فروش عمده کابل افشان

در صورت دارا بودن این موارد می توان به آسانی خرید مطمئنی را تجربه نمود. این موارد می توانند به مشتریان اطمینان خاطر دهند که کابل های خریداری شده توسط آنها می تواند گزینه مناسبی برای آنها به شمار رود.

فروش عمده کابل افشان با برند های مختلف در لاله زار

فروش عمده کابل افشان با برند های مختلفی در دفتر لاله زار بازار سیم و کابل ایران انجام می شود که انتخاب برند های ارائه شده به مشتریان بر اساس نظر کارشناسان این مجموعه است که توانسته اند با نیاز سنجی مشتریان خود به درخواست آنها پاسخ دهند. برند هایی با تنوع در قیمت و کیفیت که توانسته است نیاز مشتریان ما در سراسر کشور را تا حد زیادی مرتفع نماید.

کارشناسان این مجموعه می توانند در صورت نیاز، مشاوره های لازم برای خرید کابل افشان را با توجه به شرایط اقتصادی شما و پروژه های تحت نظارت شما، را ارائه نمایند.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
لطفا به این محتوا امتیاز دهید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

کابل 35*3 افشان لاستیکی

کابل ۲۵*۳ لاستیکی افشان یزد فروش ویژه

کابل ۲۵*۳ لاستیکی افشان EPR با خاصیت ضد آب ، ضد اسید و ضد روغن …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام