عرضه فیبر نوری
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کابل ایران / مرکز فروش انواع سیم و کابل ایران
بازار فیبر نوری ایران

مرکز فروش انواع سیم و کابل ایران

مرکز فروش کابل ایران یکی از شناخته شده ترین مراکز فروش انواع سیم و کابل های تولید ایران می باشد، که با هدف حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان ایرانی اقدام به فروش محصولات برند های معتبر داخلی به مشتریان سراسر کشور نموده است.

مرکز فروش سیم و کابل ایران با عرضه انواع کابل های برق افشان، خشک، کابل های مسی و آلومینیومی، کابل های مخابراتی مسی و نوری، توانسته است بهترین محصولات استاندارد را برای مشتریان خود که غالبا پروژه های فعال در سراسر کشور می باشند را به آنها ارائه کند.

رسالت مرکز فروش کابل ایران

با توجه به اهمیت زمان در زندگی انسانها و برای خرید آسان انواع سیم و کابل های برق، مخابراتی و فیبر های نوری که غالبا از اهمیت بالایی برای پروژه ها و افراد برخوردار است، مرکز فروش سیم و کابل ایران توانسته است تا حد زیادی این رسالت را با عرضه محصولات استاندارد و باکیفیت به مشتریان به خوبی انجام دهد.

کابل ایران

کابل های برق افشان، خشک nyy و n2xy به همراه کابل های آلومینیومی از محصولات این مجموعه می باشد که در سایز های متنوع با رنج های ولتاژی مختلف از فشار ضعیف تا فشار قوی با برند های معتبر ارائه می شود.

 

کابل های مخابراتی مسی و نوری با برند های شهید قندی یزد، تهران سیمین فر و رفسنجان که از برترین تولید کنندگان ایرانی کابل های مخابراتی نوری و مسی می باشد از محصولات این مرکز فروش در زمینه عرضه به مشتریان این محصولات می باشد.

فروش کابل ایران

نحوه خرید از مرکز فروش سیم و کابل ایران

مشتریان تهرانی و شهرستانی برای ثبت خرید خود می توانند پس از اطمینان از موجود بودن کابل در انبار مجموعه به صورت حضوری و غیر حضوری سفارش خود را ثبت نمایند و برای این مهم لازم است پس از دریافت پیش فاکتور و تسویه مالی، خود اقدام به تحویل جنس از انبار مجموعه نمایند یا اینکه همکاران در واحد ترخیص کالا، بار را از طرق مختلف که در بازار سیم و کابل مرسوم است برای آنها ارسال می نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

کابل 300

کابل ۳۰۰ مرکز پخش عمده

کابل ۳۰۰ در انواع مسی و آلومینیومی در انواع فشار ضعیف تا ۳۳ کیلو ولت …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام