عرضه فیبر نوری
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / کابل فشار متوسط / قیمت روز کابل فشار متوسط استاندارد
بازار فیبر نوری ایران

قیمت روز کابل فشار متوسط استاندارد

قیمت روز کابل فشار متوسط استاندارد در سایز های ۳۵ تا ۵۰۰ میلی متر مربع به صورت زره دار و بدون زره با عایق xlpe قابل ارائه به پروژه ها می باشد و لازم است برای دریافت قیمت محصولات به صورت به روز اقدام شود.

کابل فشارمتوسط ۲۰ کیلو ولت از مهم ترین کابل های فوق توزیع بوده که در انواع زره دار، بدون زره و با هادی مسی و آلومینیومی تولید می شوند.
این کابل ها هر کدام متناسب با استفاده در یک محیط خاص تولید شده اند و انتخاب هادی مسی و آلومینیومی کابل تا حد زیادی به طراح پروژه و میزان بودجه آنها برای تامین کابل پروژه مربوط می شوند.
کابل های زره دار مسی و آلومینیومی ۲۰ کیلوولت یکی از پر کاربردترین کابل فشار متوسط می باشند که به صورت دفنی به کار می روند و این کابل ها را خریداری می کنند غالبا پروژه های صنعتی بوده که وندور لیست مشخصی برای خرید کابل های فشار متوسط دارند.
از این رو مجموعه مرکز کابل ایران که به صورت تخصصی کابل فشار متوسط ۲۰ کیلو ولت و فشار قوی ۳۳ کیلو ولت را عرضه می کند، تلاش کرده است کابل هایی نظیر یزد، البرز و سیمکو را به همراه ابهر برای این پروژه ها در نظر بگیرد.

 

کابل ۲۰ کیلوولت مسی یزد

کابل فشار متوسط ۲۰ کیلو ولت در انواع مسی و آلومینیومی تولید می شوند که این کابل ها، به صورت زره دار و بدون زره قابل ارائه به مشتریان می باشند. سایز های ۳۵ تا ۵۰۰ میلی متر مربع این کابل ها به صورت روتین می تواند به مشتریان ارائه شود.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

کابل فشار متوسط

کابل فشار متوسط زمینی مسی

انواع کابل فشار متوسط زمینی زره دار که به دلیل استفاده از آرمورد در ساختمان …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام