عرضه فیبر نوری
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / کابل مسی / قیمت کابل مسی ۱۰*۴ تاییدیه دار
بازار فیبر نوری ایران

قیمت کابل مسی ۱۰*۴ تاییدیه دار

قیمت کابل مسی ۱۰*۴ کراسلینک XLPE استاندارد و دارای تاییدیه توانیر می تواند به صورت به روز به شما ارائه شود. این نمایندگی فروش تلاش می کند بهترین قیمت خرید را به مشتریان ارائه نماید تا بتوانند خرید ای عمده و خرده خود را از طریق این مجموعه انجام دهند. قیمت کابل های مسی به دلیل نوسانات زیاد در بازار سیم و کابل لازم است به صورت به روز استعلام شود.

کابل مسی ۱۰*۴ افشان و مفتولی که به صورت زره دار و همچنین با عایق نسوز سیلیکونی نیز تولید می شود، از کابل های پر مصرف در سیستم های برق سه فاز به شمار می رود. این کابل ها در مسافت های مختلف می توانند جریان های مختلفی را بدون افت ولتاز در اختیار مصرف کننده قرار دهند. اما در خرید این سایز کابل پر مصرف لازم است مشتریان بهنکات مهم زیر توجه نمایند.

کابل مسی 10*4 استاندارد

نکات مهم در خرید کابل مسی ۱۰*۴ استاندارد

به دلیل استفاده از این کابل در محیط های مختلف، گزینه اصلی که مشتریان باید بدان توجه نمایند، این است که کابل در چه محیط و شرایط محیطی می خواهد مورد استفاده قرار گیرد.

  • اگر قرار است کابل مسی ۱۰*۴ به صورت دفنی استفاده شود لازم است که از کابل های زمینی زره دار با مشخصه های NYRY و N2XYRY استفاده شود.
  • اگر کابل در محیط هایی استفاده می شود که لازم است در برابر دما های بالا تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد مقاوم باشد باید از کابل های نسوز استفاده کنیم.
  • در محیط های معمولی مانند داکت های کابل و همچنین بر روی لدر های کابل ها می توان از کابل های افشان با عایق پی وی سی استفاده نمود.

با علم به این نکته که محیط قرارگیری کابل در آن چه ویژگی هایی دارد به آسانی می توانیم گزینه مناسب را برای خرید خود انتخاب نماییم. بازار سیم و کابل ایران که از مجموعه های آراد کابل می باشد تلاش می کند بهترین خدمات را در راستای ارائه محصولات به مشتریان سراسر کشور، انجام دهد.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
لطفا به این مطلب امتیاز دهید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (2 امتیاز)
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

قیمت کابل مفتولی مسی

قیمت کابل مفتولی مسی پخش عمده

قیمت کابل مفتولی مسی با هادی xlpe و PVC با مشخصه های NYY و N2XY به صورت ویژه از طریق آراد کابل به صورت به روز قابل استعلام است.

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام