عرضه فیبر نوری
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / کابل آلومینیومی / خرید کابل آلومینیومی زمینی ۱۶*۴
بازار فیبر نوری ایران

خرید کابل آلومینیومی زمینی ۱۶*۴

خرید کابل آلومینیومی زمینی ۱۶*۴ با عایق کراسلینک و پی وی سی برای استفاده در تاسیسات برقی فشار ضعیف در رنج ولتاژی زیر ۱۰۰۰ ولت، از طریف بازار سیم و کابل ایران برای مشتریان این محصولات فراهم شده است.

نمایندگی کابل آلومینیومی زمینی ۱۶*۴ که به صورت کاملا تخصصی انواع کابل های آلومنیومی خودنگهدار فشار ضعیف و فشار متوسط را به صورت ویژه در اختیار مشتریان این محصولات قرار می دهد، بازار سیم و کابل ایران می باشد که با نام آراد کابل به مشتریان خود در سراسر کشور ارائه خدمت می کند. کابل  آلومینیومی ۱۶*۴ با عایق کراسلینک و پی وی سی قابل ارائه به مشتریان عرضه می شود.

قیمت کابل آلومینیومی زمینی در سایز های متنوع به ویژه سایز ۱۶*۴ به صورت کلی در مقایسه با کابل مسی مشابه این کابل که غالبا ۶*۴ می باشد مناسب تر بوده و به همین دلیل مشتریان در محل هایی که احتمال سرقت کابل های مسی وجود دارد، ترجیح می دهند از کابل آلومینیومی زمینی به جای کابل های مسی استفاده نمایند.

خرید کابل آلومینیومی

 

البته باید به این نکته مهم در خرید کابل های آلومینیومی اشاره نمود که علت خرید کابل های آلومینیومی زمینی توسط مشتریان این کابل ها، تنها و تنها سرقت کمتر آنها نمی باشد. بلکه به علت بهای پایین تر قیمت کابل های آلومینیومی نسبت به کابل های مسی و اهمیت بودجه در خرید کابل، به سراغ گزینه کابل های با هادی آلومینیوم می روند.

خرید کابل آلومینیومی

 

اما کابل آلومینیومی ۱۶*۴ یکی از پر مصرف ترین کابل های سه فاز به شمار می رود که غالبا در تاسیسات برقی منازل، باغ ها و ویلا ها در مناطق شهری و روستایی مورد استفاده قرار می گیرند.

مزایای خرید کابل آلومینیومی زمینی نسبت به کابل مسی

علت تولید کابل های آلومینیومی، قیمت مناسب تر این کابل ها نسبت به کابل های با هادی مسی می باشد که به همین دلیل مشتریان در پروژه هایی که بودجه خرید کابل برای آنها اهمیت دارد این نوع کابل ها را بر می گزینند.

مزیت قیمت این کابل ها می تواند مهمترین عامل در خرید این کابل ها به شمار رود.

اما عامل دیگری نیز انتخاب کابل های آلومینیومی توسط مشتریان وجود دارد که آن عامل احتمال سرقت پایین این کابل ها نسبت به کابل های مسی می باشد.

خرید کابل آلومینیومی در تهران

فروش ویژه انواع کابل های آلومینیومی زمینی و خودنگهدار فشار ضعیف در تهران به مشتریان سراسر کشور با قیمت رقابتی توانسته است مشتریان را در خرید مطمئن برای پروژه های خود یاری دهد.

کابل آلومینیومی زمینی

ارسال کابل های خریداری شده در همان روز ثبت سفارش به شهر های سراسر کشور باعث رضایتمندی مشتریان شده است.

این مجموعه به صورت ویژه مشاوره های خرید و انتخاب سایز مناسب کابل های آلومینیومی را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

هادی هوایی آلومینیومی

هادی هوایی آلومینیومی AAC و AAAC و ACSR + کارخانه ماهان کابل امیر

هادی هوایی آلومینیومی AAC، AAAC و ACSR که برای استفاده در توزیع و انتقال برق …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام