عرضه فیبر نوری
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کابل برق / مرکز خرید کابل برق آمل در تهران
بازار فیبر نوری ایران

مرکز خرید کابل برق آمل در تهران

مرکز خرید انواع کابل برق آمل در تهران که تمامی محصولات این برند را به صورت عمده و خرده به مشتریان سراسر کشور عرضه می کند، بازار سیم و کابل ایران با نام آراد کابل می باشد که امکان خرید مشتریان تهرانی و شهرستانی را از طریق این نمایندگی تسهیل کرده است. کیفیت برتر کابل برق آمل و همچنین قیمت رقابتی این محصولات از مهمترین ویژگی های محصولات این برند می باشد.

کابل برق آمل یکی از بهترین تولیدات ایران در صنعت برق به شمار می رود که با رعایت استاندارد های لازم، کابل های برق این برند تولید شده و تاکنون در پروژه های متعددی مورد استفاده قرار گرفته است.

کابل های برق، آنتن و کواکسیال به همراه کابل های مخابراتی از محصولات اصلی شرکت کابل سازی آمل می باشد که کیفیت این محصولات توانسته است کارشناسان پروژه ها را متقاعد نماید که همواره از محصولات آمل در پروژه های خود استفاده نمایند.

کابل کواکسیال آمل

 

کابل برق آمل در سایز های متنوع از ۱٫۵ تا ۱۶ میلی متر مربع در انواع ۲ رشته تا ۵ رشته تولید می شوند که غالبا با عایق پی وی سی مشکی به بازار عرضه می شود.

کابل برق آمل

در کنار کابل برق آمل، سیم های ساختمانی این برند نیز به صورت ویژه قابل ارائه به مشتریان می باشد که در سایز های ۱٫۵ تا ۱۶ میلی متر مربع در کلاف های ۱۰۰ متری عرضه می شوند.

فروش کابل برق آمل به سراسر کشور

با توجه به گسترش فروش این مجموعه در عرضه کابل های برق آمل به مشتریان سراسر کشور، این مجموعه امکان ارسال بار را برای مشتریان این محصولات فراهم نموده است تا از طریق این وبسایت و واحد فروش این مجموعه سفارش خود را ثبت نمایند و در همان روز ثبت سفارش امکان تحویل بار به باربری را برای مشتریان خود فراهم نموده ایم.

منبع: آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

ارزانترین کابل برق

ارزانترین کابل برق استاندارد + فروش ویژه

ارزانترین کابل های برق استاندارد با قیمت فروش ویژه در آراد کابل در نمونه های …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام