عرضه فیبر نوری
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کابل فشار قوی / قیمت کابل فشار قوی ۳۳ کیلوولت یزد
بازار فیبر نوری ایران

قیمت کابل فشار قوی ۳۳ کیلوولت یزد

قیمت کابل فشار قوی برق در انواع مسی و آلومینیومی در رنج ولتاژی ۲۰ کیلو ولت و ۳۳ کیلو ولت با سایز کابل ها، مسی و آلومینیومی بودن کابل، زره دار بدون و بدون زره بودن کابل و از همه مهمتر به قیمت روز مس در بازار وابسته می باشد. این مجموعه خود را ملزم به ارائه قیمت روز این محصولات از طریق واحد فروش به مشتریان خود می داند.

قیمت کابل فشار قوی در رنج ۲۰ و ۳۳ کیلو ولت در نمونه های مسی این کابل ها بسیار بالاتر از نمونه های با هادی آلومینیومی می باشد و به همین دلیل مشتریان تلاشم می کنند در مواردی که پروژه های آنها به لحاظ اقتصادی در خرید کابل دچار مشکل می باشد، از کابل های با هادی آلومینیومی به جای کابل های با هادی مسی استفاده نماید.

انتخاب سایز مناسب کابل فشار قوی برق

برای انتخاب سایز کابل های فشار قوی برق لازم است پروژه ها با استفاده از برآورد کارشناسان خود سایز مناسب را برای خرید برگزینند. اما قبل از آن باید نوع کابل فشار قوی که قصد خرید آن را دارند، معین نمایند، چرا که از کابل های آلومینیومی و مسی به جای یکدیگر نمی توان استفاده نمود. مگر اینکه دو سایز بالاتر از کابل مسی انتخاب شده برای کابل آلومینیومی در نظر گرفته شود تا پروژه ها بتوانند به جای کابل مسی از کابل آلومینیومی استفاده نمایند.

کابل فشار قوی

بهترین کابل فشار قوی در بازار

بسیاری از پروژه های صنعتی برای تامین کابل فشار قوی مورد نیاز خود، به دنبال بهترین گزینه برای خود می باشند، به همین دلیل لازم است به مشتریان خود دو نکته مهم را یاد آوری نماییم.

  1. کابل فشار قوی ۲۰ و ۳۳ کیلو ولت مانند کابل فشار ضعیف در بازار روتین نبوده و برخی برند های خاص این کابل ها را تولید و عرضه می نمایند.
  2. حتما باید برای خرید کابل در صورت وجود وندور لیست در پروژه خود حتما نام برند های مجاز برای خرید را به کارشناس فروش مجموعه اعلام نمایید.

کابل فشار قوی 33 کیلو ولت

اما بهترین کابل فشار قوی در بازار که در این مجموعه به صورت موجود به مشتریان عرضه می شود، کابل فشار قوی یزد در رنج ۲۰ و ۳۳ کیلو ولت می باشد. کارخانه سیم و کابل یزد با تولید این کابل ها تلاش کرده است خدمت ویژه ای را به پروژه های سراسر کشور که برای تامین این کابل ها زمان کافی برای ثبت سفارش تولید نداشته باشد، ارائه نماید.

قیمت کابل فشار قوی و استعلام به صورت به روز

قیمت کابل فشار قوی برق به صورت به روز می بایستی استعلام گردد و لازم است مشتریان و پروژه ها برای زمان استفاده از کابل خود در پروژه برنامه ریزی مناسب را داشته باشند تا در صورت موجود نبودن کابل، برای اتمام پروژه به مشکل برخورد نکنند. همچنین در صورت عدم موجودی کابل های بازه زمانی ۴۰ تا ۶۰ روزه می بایستی برای تولید کابل فشار قوی در نظر گرفته شود.

سایر کابل های موجود در مجموعه آراد کابل

اگر از مشتریان و پروژه هایی می باشی که در پروژه های خود از:

و کابل های دیگر استفاده می کنید می توانید از طریق لینک های فوق و کیلیک بر روی آنها اطلاعات دقیقی در خصوص این کابل ها و همچنین نحوه تهیه آن از این مجموعه کسب نمایید.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

کابل فشار قوی xlpe

مرکز فروش کابل فشار قوی xlpe

مرکز فروش انواع کابل فشار قوی xlpe به صورت تخصصی انواع کابل های برق ۳۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام