عرضه فیبر نوری
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / کابل اختر / کارخانه سیم و کابل اختر اصفهان
بازار فیبر نوری ایران

کارخانه سیم و کابل اختر اصفهان

کارخانه سیم و کابل اختر اصفهان تولید کننده کابل آلومینیومی خودنگهدار، کابل آلومینیومی زمینی و کابل های بدون روکش آلومینیومی با مغز فولادی می باشد، که در شهر اصفهان فعالیت می نماید. تولید کابل های خودنگهدار استاندارد و دارای تاییدیه باعث شده است این برند در میان مشتریان کابل های آلومینیومی به عنوان نامی شناخته شده مطرح شود.

آراد کابل که به صورت کاملا تخصصی در تهران کابل های آلومینیومی زمینی و خودنگهدار را در رنج های ولتاژی متنوع از فشار ضعیف تا فشار قوی عرضه می کند، سیم و کابل اختر را به عنوان یکی از اصلی ترین محصولات خود در لیست فروش قرار داده است.

کابل خودنگهدار محصول سیم و کابل اختر اصفهان

کابل های خودنگهدار محصول سیم و کابل اختر در انواع تک فاز و سه فاز با اندازه های سه تا شش سیمه سایز های ۱۶ تا ۱۲۰ میلی متر مربع در این مجموعه عرضه می شود. کابل های خودنگهدار به دلیل قیمت مناسب آنها نسبت به کابل های مسی و همچنین احتمال سرقت کمتر این کابل ها، همواره در مسافت های طولانی و برق رسانی به باغ ها، مزارع و ویلا ها مورد استفاده قرار می گیرند.

کابل خودنگهدار اختر

کابل خودنگهدار فشار ضعیف و ۲۰ کیلوولت

کابل خودنگهدار فشار ضعیف و ۲۰ کیلوولت در این نوع از کابل های آلومینیومی برای دو رنج ولتاژی متفاوت تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرند. این کابل ها هر کدام دارای مشخصات مختلفی می باشند و کاربرد آنها نیز متفاوت است. اگر قصد دارید اطلاعات دقیق تری در خصوص کابل خودنگهدار به دست آورید پیشنهاد می کنیم از لینک های :

  • کابل خودنگهدار ۲۰ کیلوولت
  • کابل آلومینیومی خودنگهدار

استفاده نمایید.

برند های دیگر تولید کننده کابل خودنگهدار

کابل های خودنگهدار علاوه بر اینکه توسط برند سیم و کابل اختر تولید می شوند، توسط برند های دیگری نیز به بازار عرضه می شود که در این راستا:

  • کابل خودنگهدار مسین
  • کابل خودنگهدار فروزان یزد
  • کابل خودنگهدار سیمباف
  • کابل خودنگهدار سیمیا
  • کابل خودنگهدار همدان
  • کابل خودنگهدار پیشرو یزد

می توانند گزینه مناسبی برای شما باشند.

پیشنهاد می کنیم برای کاربرد های مختلف از مشاوره های کارشناسان فروش این مجموعه استفاده کنید تا گزینه مناسب را از میان کابل های خودنگهدار موجود به شما ارائه نمایند. در خرید سیم و کابل از مشاوره های کارشناسان استفاده کنید تا آسوده خرید نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

کابل خودنگهدار اختر

کابل خودنگهدار اختر فروش مستقیم کارخانه

کابل خودنگهدار اختر بهترین کابلهای موجود در بازار ایران است استاندارد و با تاییدیه توانیر به مشتریان در سراسر ایران عرضه می‌شود.  تاییدیه توانیر اغلب استان های کشور را دارا بوده  و از شناخته شده ترین برندها در بازار سیم و کابل است.

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام