عرضه فیبر نوری
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / کابل اختر / کابل خودنگهدار ۲۵+۲۵+۷۰*۴ اختر قیمت عمده
بازار فیبر نوری ایران

کابل خودنگهدار ۲۵+۲۵+۷۰*۴ اختر قیمت عمده

کابل خودنگهدار ۲۵+۲۵+۷۰*۴ اختر به صورت قیمت فروش عمده که از پرفروش ترین کابل های خودنگهدار در بازار می باشد، به صورت قیمت درب کارخانه و بدون واسطه آغاز شده است. پروژه های سراسر کشور می توانند انواع کابل آلومینیومی اختر را به صورت زمینی و هوایی به صورت ویژه خریداری نمایند.

کابل خودنگهدار یکی از کابل هایی می باشد که به دلیل قیمت مناسب آن، در پروژه های متعددی مورد استفاده قرار می گیرد و در مسافت های طولانی می تواند نسبت به کابل های مسی با قیمت تمام شده ارزان تر برای صاحبان پروژه ها اجرایی شود.

کابل خودنگهدار برای برق تک فاز و سه فاز تولید می شود و در مسافت های مختلف لازم است از سایز مناسب این کابل ها بر اساس آمپراژ مصرفی استفاده نمود. برند اختر یکی ز بهترین تولید کنندگان کابل آلومینیومی زمینی، هوایی و خودنگهدار است که توانسته است تاییدیه های لازم برای استفاده در پروژه های مختلف را دریافت نماید. تاییدیه توانیر استان های مختلف از جمله خراسان، کرمان، مشهد، خوزستان و بوشهر از جمله این تاییدیه ها به شمار می رود.

کابل خودنگهدار 25+25+70*4 اختر

کابل خودنگهدار سه فاز ۲۵+۲۵+۷۰*۴ اختر

کابل خودنگهدار سه فاز اختر در سایز ۲۵+۲۵+۷۰*۴ به صورت استاندارد تولید شده و در پروژه های تاییدیه توانیر باید از این سایز کابل استفاده شود. این کابل به دلیل استفاده از هادی آلومینیومی در ساختمان کابل، لازم است بسته به مسافت و آمپراژ مورد نیاز به درستی استفاده شود و در مواردی که لازم است از سایز های بالاتر استفاده شود، این مهم انجام شود. کابل خودنگهدار هوایی ۷۰ با هادی آلومینیومی بر طبق جدول برق سه فاز در مسافت های مختلف از ۵۰ تا ۵۰۰ متری می تواند آمپراژ های زیر را تامین کند.

  • در مسافت ۵۰ متری ۱۵۵ آمپر
  • در مسافت ۱۰۰ متری ۱۵۵ آمپر
  • در مسافت ۱۵۰ متری ۱۱۵ آمپر
  • در مسافت ۲۰۰ متری ۸۶ آمپر
  • در مسافت ۲۵۰ متری ۶۹ آمپر
  • در مسافت ۳۰۰ متری ۵۷ آمپر
  • در مسافت ۳۵۰ متری ۴۹ آمپر
  • در مسافت ۴۰۰ متری ۴۳ آمپر
  • در مسافت ۴۵۰ متری ۳۸ آمپر
  • در مسافت ۵۰۰ متری ۳۴ آمپر

جدول آمپر دهی کابل برق سه فاز

کابل خودنگهدار آلومینیومی بجای کابل مسی

اما سوالی که اینجا مطرح می شود این است که چرا از کابل های آلومینیومی استفاده می شود. قیمت این کابل ها در مقایسه با کابل های مسی پایین تر است و این کابل ها در مسافت های زیاد می تواند با قیمت تمام شده ارزان تر برای شما اجرا شود و همچنین احتمال سرقت کابل های آلومینیومی در مقایسه با کابل های مسی کمتر است. از این رو این کابل ها ار محبوبیت بیشتری میان مشتریان این محصولات برخوردار است.

با استفاده از کابل آلومینیومی دچار افت ولتاژ نمی شویم ؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که کابل های آلومینیومی اگر با سایز مناسب استفاده شوند هیچگونه افت ولتاژی در مسیر برای شما اتفاق نخواهد افتاد و اصول انتخاب سایز کابل های آلومینیومی به جای کابل های مسی اینگونه است که :

همواره برای جایگزینی کابل آلومینیومی بجای کابل مسی بهتر است از ۲ سایز بالاتر از کابل های آلومینیومی نسبت به کابل های مسی استفاده نمود تا این کابل ها بتوانند بدون افت ولتاژ برق را انتقال دهند.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

کابل برق آلومینیومی خودنگهدار 16+16*2

کابل برق آلومینیومی خودنگهدار ۱۶+۱۶*۲ استاندارد ارزان

در این مقاله، با کابل برق آلومینیومی خودنگهدار هوایی ۱۶+۱۶*۲ آشنا شوید. از ساختار تا …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام