عرضه فیبر نوری
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کابل آلومینیومی / کابل آلومینیومی مسین ۱۶+۲۵*۳
بازار فیبر نوری ایران

کابل آلومینیومی مسین ۱۶+۲۵*۳

کابل آلومینیومی مسین ۱۶+۲۵*۳ که از سایز های مهم در میان کابل های فشار ضعیف می باشد می تواند رد مسافت های مختلف برای تامین برق مورد نیاز مشترکین به صورت دفنی استفاده شود. این کابل به دلیل دو روکش بودن آن می تواند به صورت دفنی و زمینی نیز استفاده شود.

کابل آلومینیومی در رده کابل های ارزان است که در مسافت های طولانی، بسیاری از مشتریان که قصد دارند هزینه کمتری برای خرید کابل های مورد نیاز خود پرداخت نماید، به سراغ خرید کابل های آلومینیومی می آیند. به دلیل ارزان بودن هادی آلومینیوم نسبت به هادی مس، قیمت این کابل ها با درصد بسیار پایین تر نسبت به کابل های مسی می تواند به مشتریان ارائه شود.

کابل آلومینیومی مسین ۱۶+۲۵*۳ و کابل مسی هم رده آن

بسیاری از مشتریان در هنگام خرید کابل های مسی و آلومینیومی به دنبال انتخاب سایز مناسب این کابل ها می باشند. چرا که کابل با هادی آلومینیوم در مقایسه با کابل های مسی از هدایت الکتریکی کمتری برخوردار است، به همین دلیل اگر قصد استفاده از کابل آلومینیومی به جای کابل های مسی را دارید می تواند از ۲ سایز بالاتر  کابل های آلومینیومی به جای کابل های مسی استفاده کنید.

کابل آلومینیومی مسین ۱۶+۲۵*۳ هم سایز کابل سه فاز مسی ۱۰*۴ مسی می باشد و اگر قصد استفاده از کابل مسی در تاسیسات برقی خود را دارید این سایز کابل مسی می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

کابل آلومینیومی یزد ۱۶+۲۵*۳

کابل مسی یا آلومینیومی؟ کدامیک بهتر است ؟

انتخاب خرید کابل مسی یا آلومینیومی در نهایت به مشتری مربوط می شود، اما آنچه در اینجا مطرح می شود مشاوره های لازم به شما می باشد تا بتوانید خرید مطمئن تری را نست به شرایط مالی خود تجربه نمایید. در مسافت های طولانی و محل هایی که احتمال سرقت کابل مسی وجود دارد و همچنین هزینه های خرید کابل به علت متراژ بالا، برای خریداران سنگین است می توانید با انتخاب سایز مناسب کابل آلومینیومی اقدام به خرید این کابل ها با قیمت مناسب تر نمایید.

خرید کابل آلومینیومی به جای کابل های مسی بدون تردید هیچگونه مشکلی را برای تاسیسات برقی به وجود نمی آورد، به شرطه اینکه سایز مناسب کابل را با مشاوره کارشناسان این مجموعه انتخاب نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
لطفا به این مطلب امتیاز دهید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (3 امتیاز)
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

هادی هوایی آلومینیومی

هادی هوایی آلومینیومی AAC و AAAC و ACSR + کارخانه ماهان کابل امیر

هادی هوایی آلومینیومی AAC، AAAC و ACSR که برای استفاده در توزیع و انتقال برق …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام