عرضه فیبر نوری
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / کابل فشار ضعیف / قیمت انواع کابل فشار ضعیف استاندارد
بازار فیبر نوری ایران

قیمت انواع کابل فشار ضعیف استاندارد

قیمت انواع کابل فشار ضعیف استاندارد که در ولتاژ های زیر ۱۰۰۰ ولت مورد استفاده قرار می گیرند و کاربرد این دسته از کابل ها در پروژه های ساختمانی و عمومی بسیار زیاد بوده و به همین دلیل این نوع کابل ها با ساختمان های مختلف جهت استفاده در محیط های مختلف توسط کاخانه های مختلفی تولید می شوند، به صورت به روز از طریق این مجموعه به مشتریان ارائه می شود.
استاندارد بودن کابل های برق خریداری شده توسط مشتریان همواره موردی بوده است که به آن تاکید شده است و استفاده از کابل های برق فشار ضعیف غیر استاندارد و متفرقه علی رغم قیمت مناسب این کابل ها، می تواند باعث ایجاد خسارت های جبران ناپذیری برای پروژه های مختلف شود.
کابل های برق فشار ضعیف در انواع مسی و آلومینیومی تولید می شوند که دلیل تولید این کابل ها با این نوع هادی ها ایجاد تنوع قیمت برای مشتریانی می باشد که قصد دارند کابل های آلومینیومی را به جای کابل های مسی با قیمت ارزان تر خریداری نمایند. از این رو کابل های فشار ضعیف آلومینیومی استاندارد به صورت زمینی و خودنگهدار در سایز های مختلف تولید و عرضه شده است.

انواع کابل های برق فشار ضعیف زره دار

کابل فشار ضعیف برق با تنوع در ساختمان کابل تولید می شوند تا به آسانی بتوان از آنها در محیط های مختلف استفاده نمود. کابل فشار ضعیف یا آرموردار کابل هایی می باشند که به دلیل داشتن زره محافظ کابل، در محل هایی که کابل در معرض آسیب قرار دارد، می تواند مورد استفاده قرار گیرد به همین دلیل کارخانه های مختلفی مانند یزد و متال این کابل های فشا ضعیف را با هادی مسی به صورت زره دار و با مشخصه های NYY و N2XY تولید کرده و به بازار عرضه کرده اند.
این کابل ها در انواع دو رشته تا پنج رشته با برند های یزد و متال موجود بوده و اقابل ارائه به مشتریان است.

چرا باید از کابل های برق استاندارد استفاده کنیم؟

متاسفانه بسیاری از مشتریان در خرید کابل های برق، تنها آیتم قیمت مناسب را مدنظر قرار می دهند و به همین دلیل به دنبال خرید کابل های ارزان قیمت می باشند که این موضوع گاهی مشتریان را به خرید کابل های غیر استاندارد ترغیب می نماید.
اما پیشنهاد می شود که به دلیل ضرر های احتمالی که کابل های غیر استاندارد به دلیل ایجاد حادثه هایی در سیستم های برق ساختمان ها می توانند ایجاد نمایند، مشتریان کابل های استاندارد را با کمی هزینه بیشتر خریداری نمایند تا از آسیب های احتمالی مانند آتش سوزی در سیستم های برق خانگی و منازل به دلیل استفاده از محصولات غیر استاندارد در امان باشند.

نکات مهم در خرید کابل فشار ضعیف برق

کابل های برق فشار ضعیف در انواع زره دار، نسوز، پی وی سی و xlpe در سایز های مختلف، متناسب برای سیستم های برق تک فاز و سه فاز تولید شده و به بازار عرضه می شود.
اگر قصد خرید کابل های برق فشار ضعیف برای پروژه های خود یا مصارف شخصی را دارید پیشنهاد می شود از کابل های استاندارد و محصولات برند های شناخته شده استفاده نمایید تا بتوانید به صورت ایمن از تاسیسات برقی خود بهره مند شوید.
لازم است برای انتخاب نوع کابل های برق مورد نیاز خود ابتدا محلی که کابل قرار است در آن مورد استفاده قرار گیرد، را شناسایی نموده تا بتوانید کابل مناسب را انتخاب نمایید.
اگر کابل شما قرار است در داکت های کابل قرار گیرد، لازم است از نوع افشان انتخاب شود تا آرایش کابل و انعطاف پذیری مناسب کابل ها در داکت ها به آسانی انجام شود،
همچنین نکته مهم توحه به تک فاز بودن یا سه فاز برق شما می باشد که نکته ای تعیین کننده در تعیین تعداد رشته های کابل های خریداری شده به شمار می رود. به عنوان نمونه کابل های برق دو و سه رشته برای برق تک فاز و کابل های چهار و پنج رشته برای سیستم های برق سه فاز قابل استفاده می باشد.
لازم به ذکر است اگر کابل های شما به صورت زمینی استفاده می شوند لازم است از کابل های خشک یا مفتولی و یا کابل های زره دار استفاده نمایید که مناسب این کار می باشد.
کابل های نسوز برق گزینه دیگری می باشند که در محیط هایی که احتما آتش سوزی وجود داشته و انتقال آتش از طریق کابل های برق می تواند باعث ایجاد مشکلات زیادی در زمان ایجاد حریق شود از این کابل ها استفاده می نمایند.

راهکار خرید کابل فشار ضعیف ارزان چیست؟

پیشنهاد آراد کابل برای مشتریانی که به دنبال خرید کابل های ارزان می باشند این است که از کابل های آلومینیومی متناسب با نیاز خود و در سایز مناسب استفاده نمایند چرا که انتخاب سایز مناسب کابل های آلومینیومی می تواند خرید مطمئن و ارزانی را برای شما رقم بزند به شرط اینکه این کابل های آلومینیومی از نوع استاندارد انتخاب و خریداری شوند.
آراد کابل یکی از بزرگترین عرضه کنندگان کابل های برق مسی و آلومینیومی استاندارد در ایران می باشد.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید کابل برق فشار ضعیف

مرکز خرید کابل برق فشار ضعیف

مرکز خرید کابل برق فشار ضعیف مسی و آلومینیومی این کابل ها را با تنوع …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام