عرضه فیبر نوری
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / کابل ایران / کابل ۳۰۰ مرکز پخش عمده
بازار فیبر نوری ایران

کابل ۳۰۰ مرکز پخش عمده

کابل ۳۰۰ در انواع مسی و آلومینیومی در انواع فشار ضعیف تا ۳۳ کیلو ولت در این مرکز فروش به مشتریان ارائه می شود. این کابل ها بسته به نوع آن به صورت زره دار و بدون زره با عایق های pvc و xlpe تولید شده و به بازار عرضه می شود. آراد کابل بزرگترین مرکز فروش این کابل ها در ایران به شمار می رود.

قیمت کابل ۳۰۰ در انواع مسی و آلومینیومی برای ولتازهای فشار ضعیف، فشار متوسط ۲۰ کیلو ولت و فشار قوی ۳۳ کیلو ولت، به صورت به روز به مشتریان ارائه می شود. کابل برق ۳۰۰ در انواع مختلفی تولید می شود که در صورت عدم آشنایی مشتریان لازم است از مشاوره های اهل فن در این زمینه استفاده شود.

کابل ۳۰۰ در انواع مسی و آلومینیومی در رنج های ولتاژی مختلف برای استفاده در محیط های متنوع تولید می شود. در صورتی که آشنایی لازم با انواع مختلف کابل برق ۳۰۰ را ندارید، پیشنهاد می شود با ما همراه باشید.

 

کابل برق 300

 

کابل ۳۰۰ افشان NYMHY قابل انعطاف

کابل برق ۳۰۰ افشان به صورت قابل انعطاف با عایق PVC یا پروتودور تولید می شود و این کابل غالبا در آمپراژ های مصرفی بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

کابل افشان ۳۰۰ به دلیل کاربرد کم آن و استفاده در پروژه های خاص به صورت تخصصی در این مجموعه با ثبت سفارش تولید در کمترین زمان ممکن قابل تولید است.

قیمت رقابتی در سفارش های تولیدی مهمترین گزینه ای است که صاحبان کارگاه ها و واحد های صنعتی را برای خرید این کابل ها از آراد کابل ترغیب می کند.

این کابل در متراژ های متنوع می تواند به صورت تولید در بازه زمانی ۴ تا ۷ روزه به مشتریان این کابل ها ارائه شود. این محصول می تواند به مشتریان در سراسر ایران عرضه شود.

 

کابل ۳۰۰ خشک زمینی NYY و N2XY

کابل ۳۰۰ علاوه بر اینکه به صورت افشان قابل تولید است، به صورت خشک مفتولی با مشخصه های NYY و N2XY با عایق های PVC و XLPE تولید شده و عرضه می شود. این کابل ها غالبا در محیط های با نصب ثابت و جهت نصب در ترانشه مورد استفاده قرار می گیرند.

این کابل ها به کابل های استخوانی نیز شهرت دارند و قیمت این کابل ها در مقایسه با کابل های افشان کمی متفاوت است.

ویژگی کابل های خشک مفتولی نیب به کابل های افشان این است که این کابل ها همواره جریان را به سهولت بیشتری نسب به کابل های افشان از خود عبور می دهند و گزینه محل استفاده از این کابل ها نیز باید مدنظر قرار گیرد.

به عنوان نمونه در محل هایی که کابل باید در سینی کابل و خرطومی ها قرار گیرد، لازم است حتما از کابل های افشان NYMHY استفاده شود.

 

کابل 300

کابل ۳۰۰  فشار متوسط و فشار قوی

کابل ۳۰۰ فشار متوسط ۲۰ کیلو ولت و فشار قوی ۳۳ کیلو ولت با هادی مسی و آلومینیومی با مشخصه های فنی :

  • N2XSEY
  • N2XSEYRY
  • N2XSEYBY
  • NA2XSEY
  • NA2XSEYRY
  • NA2XSEYBY

تولید می شوند که لازم است مشتریان این محصولات برای خرید کابل ۳۰۰ از رنج ولتاژی خود آگاه باشند تا کارشناسان آراد کابل بتوانند به راحتی مشاوره های لازم را در اختیار آنها قرار دهند.

کابل 300

کابل ۳۰۰ زره دار در رنج ولتاژی مختلف

کابل برق ۳۰۰ در انواع فشار ضعیف تا فشار قوی با هادی مسی و آلومینیومی به صورت زره دار تولید می شوند. کابل های زره دار جهت استفاده به صورت دفنی و محل هایی که احتمال دارد کابل با آسیب مکانیکی مواجه شود مورد استفاده قرار می گیرند.

این کابل ها در مقایسه با کابل های برق بدون زره از قیمت بالاتری برخوردار هستند و در صورت نیاز به کابل های زره دار حتما در صحبت با کارشناسان فروش ذکر شود که قصد خرید کابل های زره دار را دارید.

این کابل ها با مشخصه های فنی :

  • NYRY
  • N2XRY
  • N2XSYRY
  • N2XSYBY
  • NA2XSYRY
  • NA2XSYBY
  • N2XSEYRY
  • N2XSEYBY
  • NA2XSEYRY
  • NA2XSEYBY

تولید می شود که رنج فشار ضعیف تا فشار قوی ۳۳ کیلو ولت را در بر می گیرند.

کابل 300

 

کابل ۳۰۰ آلومینیومی فشار ضعیف

یکی از پرکاربرد ترین کابل های برق سایز ۳۰۰، کابل آلومینیومی این سایز است که مشتریان این محصولات به دلیل قیمت این کابل در مقایسه با کابل های مسی دو سایز پایین تر یعنی کابل برق مسی سایز ۱۸۵ بسیار ارزان تر است.

آراد کابل به دلیل قیمت مناسب این کابل ها همواره این محصول را در انبار خود با برند های مختلف برای ارائه به مشتریان موجود دارد.

در صورت نیاز به مشاوره در خصوص انتخاب سایز کابل و همچنین انتخاب نوع مسی و آلومینیومی می توانید از طریق کارشناسان فروش این مجموعه اقدام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

انواع کابل ایران

مرکز فروش انواع سیم و کابل ایران

مرکز فروش کابل ایران یکی از شناخته شده ترین مراکز فروش انواع سیم و کابل …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام