عرضه فیبر نوری
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / کابل مسی / کابل مسی ۶*۲ لیست قیمت کارخانه
بازار فیبر نوری ایران

کابل مسی ۶*۲ لیست قیمت کارخانه

کابل مسی ۶*۲ لیست قیمت درب کارخانه به صورت افشان و مفتولی و با عایق های pvc ،xlpe، سیلیکونی و لاستیکی با بوشش زره دار و بدون زره با بهترین برند های موجود در بازار ایران، قابل ارائه به مشتریان این محصولات می باشد.
کابل های مسی ۶*۲ از کابل های پرکاربرد در برق تک فاز است و لازم است برای خرید این کابل ها مشاوره تخصصی به مشتریان ارائه شود تا بتوانند بهترین گزینه را برای خرید خود انتخاب نمایند. این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فروش انواع کابل برق تک فاز در ایران می تواند این کابل را در بسته بندی ۱۰۰ متری و قرقره های ۲۰۰۰ متری به مشتریان ارائه نماید.
کابل مسی ۶*۲ در انواع افشان و خشک تولید می شوند که این کابل برای مسافت های مختلف در برق تک فاز می تواند میزان آمبراژ های مختلفی را تامین کند.

کابل مسی 6*2

کابل مسی ۶*۲ با عایق pvc

کابل مسی افشان و خشک که با عایق pvc‌ و xlpe تولید می شوند از محصولات روتین در این مجموعه به شمار می روند که مشتریان این محصولات در سراسر کشور تقاضای زیادی برای این کابل تک فاز تاکنون به این مرکز فروش ارائه کرده اند. این مجموعه با ایجاد تنوع در قیمت محصولات و کیفیت انها تلاش کرده است بتواند همواره بهترین گزینه ها را به مشتریان خود معرفی نماید. کابل های با عایق pvc‌ و xlpe در این سایز به صورت ویژه در تمامی بروژه ها مورد استفاده بوده است و از کابل های پرمصرف در صنعت برق فشار ضعیف به شمار می رود. این کابل ها به قیمت درب کارخانه به مشتریان این محصولات ارائه می شود.

کابل مسی 6*2

کابل مسی ۶*۲ با عایق سیلیکونی نسوز

کابل مسی ۶*۲ که به صورت روتین با عایق pvc و xlpe‌ تولید می شوند، برای استفاده در محیط های معمولی گزینه مناسبی به شمار می روند. اما در محیط های خاص به ویژه در محل هایی که کابل در معرض آتش سوزی قرار دارد استفاده از کابل های برق با عایق معمولی مانند عایق pvc به هیچ وجه توصیه نمی شود و بهتر است از کابل های سیلیکونی نسوز استفاده شود تا از انتشار آتش و همچنین ایجاد دود جلوگیری نماید. این کابل ها تا دمای ۲۰۰ درجه سانتی گراد می توانند در برابر حریق مقاومت نمایند و از انتشار دود و آتش به محیط اطراف جلوگیری کنند.
این کابل ها با برند های ایرانی به صورت تضمینی و با تاییدیه آتش نشانی می تواند به مشتریان این محصولات ارائه شود.

کابل مسی 6*2

کابل مسی ۶*۲ با عایق لاستیکی EPR

برخی از کابل های برق مسی به دلیل استفاده در محیط هایی که در معرض تماس با آب، اسید و روغن و مواد شیمیایی می باشند، لازم است از عایق های خاصی در تولید آنها استفاده شود که در برابر تمامی این مواد مقاوم باشند. این کابل ها با عنوان کابل های لاستیکی در این مرکز فروش عرضه می شود و به عنوان کابل های واترپروف نیز در بازار قابل شناسایی است. این کابل ها به لحاظ قیمت نسبت به کابل های معمولی قیمت بالاتری داشته و می تواند گزینه مناسبی برای بخش هایی باشد که کابل در معرض تماس با آب و سایر مواد اسیدی و شیمیایی است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

قیمت کابل مفتولی مسی

قیمت کابل مفتولی مسی پخش عمده

قیمت کابل مفتولی مسی با هادی xlpe و PVC با مشخصه های NYY و N2XY به صورت ویژه از طریق آراد کابل به صورت به روز قابل استعلام است.

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام