عرضه فیبر نوری
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / کابل آرموردار / کابل زره دار متال ۴*۲ بهترین قیمت
بازار فیبر نوری ایران

کابل زره دار متال ۴*۲ بهترین قیمت

مجموعه آراد کابل، مرکز فروش عمده کابل زره دار متال ۴*۲ با بهترین قیمت در بازار کابل لاله زار می باشد. آراد کابل با بهترین برند های سیم و کابل همکاری دارد.
کابل زره دار متال 4*2

کابل زره دار متال ۴*۲ NYRY و N2XRY و مشخصات فنی کابل ها

کابل های زره دار با دو نوع عایق تولید می شوند.

در کابل های زره دار از عایق PVC استفاده شده است به دلیل بالا بودن مقاومت در برابر آب و همچنین خواص الکتریکی بهتر از این نمونه عایق در ساختن کابل فشار ضعیف استفاده می شود.

از مشخصات مهم و خوب این ماده می توان به مقاومت در برابر شعله اشاره کرد .

کابل زره دار متال ۴*۲ با عایق PVC با مشخصه اختصاری NYRY معرف حضور برخی خریداران می باشد.

کابل زره دار با عایق XLPE که با نام اختصاری N2XRY در بازار کابل شناخته می شود به دلیل مقاومت در برابر آب و همچنین خاصیت های بهتر الکتریکی و تحمل درجه حرارت بالا جزء لیست فروش آراد کابل قرار داد.

 

کابل زره دار متال 4*2

تفاوت کابل زره دار متال ۴*۲ با نوع زمینی NYY و N2XY

کابل زره دار یا کابل مسلح دسته ای از کابل های فشار ضعیف نیمه افشان می باشند، کابل زره دار دارای یک لایه محافظ برای جلوگیری از قطع یا ساییدگی است.

تفاوت کابل زره دار متال ۴*۲ با نوع زمینی NYY و N2XY به این صورت می باشد که : کابل زره دار باید دارای یک زره باشد که در مقابل فشار های ناشی از وزن زمین و ضربات احتمالی جلوگیری کند.

کابل زره دار متال 4*2

کابل زره دار متال ۴*۲ و تفاوت آن با کابل افشان

برای محیط و پروژه های صنعتی که نیاز به دفن کابل وجود دارد و هر مکانی که ممکن است سلامت فیزیکی کابل ها را به خطر بیاندازد، استفاده از نوع زره دار آن ضرورت می یابد.

کابل های برق زره دار به دلیل دارا بودن آرمور در ساختمان آن ها و مقاوم بودن در برابر صدمات مکانیکی احتمالی که به هنگام دفن کردن کابل در زمین به بدنه آن ها وارد می شود از اهمیت بسیار بالایی در پروژه های مختلف به ویژه پروژه های صنعتی برخوردار است.

 

کابل زره دار متال 4*2

 

بهترین برند های تولید کننده کابل زره دار در ایران

کابل زره دار با برند های مختلفی در بازار تولید می شوند. از بهترین برند های تولید کننده کابل زره دار در ایران می توان به برند های :

  • متال
  • سینا
  • یزد
  • تک
  • شاهین

اشاره نمود که تمامی این محصولات در لیست فروش آراد کابل قرار دارد. برندهای معرفی شده کابل های استاندارد و دارای تاییدیه توانیر و با کیفیت تولید می کنند.

کابل زره دار متال 4*2

ثبت سفارش خرید کابل زره دار متال ۴*۲

آراد کابل با عرضه بهترین برندهای ایرانی تولید کننده کابل های مسی در ایران از شناخته شده ترین مراکز فروش کابل در ایران به شمار می رود.

خدمات ویژه شرکت آراد کابل در ارسال بار به تمامی نقاط کشور در همان روز ثبت سفارش باعث شده است بسیاری از مشتریان بتوانند در نقاط مختلف بدون واسطه سفارش خود را از طریق واحد فروش این مجموعه ثبت نموده و اقدام به خرید بدون واسطه نمایند.

مشتریان از سراسر ایران می توانند سفارش خرید کابل زره دار متال ۴*۲ به قیمت عمده را از طریق واحد فروش آراد کابل ثبت نمایند و پس از تکمیل فرایند خرید ۲۴ ساعت بعد سفارش خود را از طریق باربری در شهر محل سکونت خود تحویل بگیرند

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

کابل ابزار دقیق آرموردار

کابل ابزار دقیق آرموردار قیمت خرید

مجموعه آراد کابل، مرکز فروش کابل ابزار دقیق آرموردار با قیمت خرید عمده در بازار …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام