عرضه فیبر نوری
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کابل سه فاز / نمایندگی کابل سه فاز آلومینیومی
بازار فیبر نوری ایران

نمایندگی کابل سه فاز آلومینیومی

نمایندگی کابل سه فاز آلومنیومی زمینی و خودنگهدار در سایز های مختلف را به صورت عمده و در متراژ های قرقره و به صورت برش به مشتریان این کابل ها در سراسر کشور ارائه می کند. قیمت انواع کابل سه فاز آلومینیومی و مسی بر اساس آخرین تغییرات در بازار به مشتریان ارائه می شود.

کابل سه فاز آلومینیومی به عنوان یکی از کابل های محبوب در نزد مشتریان کابل در ایران، به دلیل قیمت مناسب آنها از طریق آراد کابل به صورت تخصصی به مشتریان ارائه می شود.

خرید  کابل سه فاز در انواع مسی و آلومینیومی به دلیل مصرف زیاد آنها در پروژه های مختلف بوده است و به دلیل استقبال مشتریان از کابل های آلومینیومی، همواره در دستور کار این مجموعه قرار داشته است.

خرید کابل سه فاز زمینی

یکی از انواع کابل های زمینی سه فاز، کابل های با هادی آلومینیومی می باشد که در سایز های سه و نیم رشته و چهار رشته تولید شده و به بازار عرضه می شوند. سایز های پرکاربرد این کابل های سه فاز زمینی عبارتند از:

  • کابل سه فاز آلومینیومی ۱۰*۴
  • کابل سه فاز ۱۶*۴
  • کابل سه فاز ۲۵*۴
  • کابل سه فاز ۱۶+۲۵*۳
  • کابل سه فاز ۱۶+۳۵*۳
  • کابل سه فاز ۲۵+۵۰*۳
  • کابل سه فاز ۳۵+۷۰*۳
  • کابل سه فاز ۵۰+۹۵*۳
  • کابل سه فاز ۷۰+۱۲۰*۳

این کابل ها از پرکاربردترین کابل سه فاز آلومینیومی می باشند که در پروژه ها بسته به میزان آمپراژ مصرفی و همچنین طول کابل از آنها استفاده می شود. برای انتخاب سایز مناسب کابل های آلومینیومی لازم است مشتریان اطلاعاتی را داشته باشند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

فروش کابل آلومینیومی

انتخاب سایز مناسب کابل سه فاز آلومینیومی

بدون تردید کابل کشی از یک خط برق دار به سمت محلی می باشد که لازم است در آنجا برق وجود داشته باشد تا در تاسیسات برقی از آنها استفاده نمود. لذا در این موضوع دو عامل مهم مسافت و میزان مصرف برق بر حسب آمپر بسیار مهم و حیاتی می باشد. از این رو لازم است مشتریان پس از داشتن این ۲ پارامتر مهم نسبت به خرید کابل اقدام نمایند.

افت ولتاژ نیز در مسیرباید در محاسبات انتخاب سایز کابل لحاظ شود تا در محل مصرف کننده برق با افت ولتاژ همراه نشود. که در این صورت بدون دستگاه های برقی با نوسان برق دچار آسیب خواهند شد.

کابل آلومینیومی

جدول انتخاب سایز کابل سه فاز آلومینیومی و مسی

انتخاب سایز کابل های سه فاز آلومینیومی و مسی در مسافت های مختلف می تواند گزینه مناسبی برای مشتریان این دسته از کابل ها باشد تا با خیال راحت بتوانند سایز مناسب کابل خود را انتخاب نموده و نسبت به خرید آن اقدام نمایند. در زیر می توانید این جدول را مشاهده نمایید.

جدول کابل سه فاز

همانگونه که در تصویر بالا مشاهده می کنید اگر مسافت شما که همان طول کابل مورد نیاز برای کابل کشی می باشد، ۲۵۰ متر بوده و ۲۲۲ آمپر مصرف برق شما باشد بدون تردید شما باید از کابل سایز ۱۸۵ آلومینیومی و ۱۲۰ مسی در سه فاز استفاده نمایید تا چار افت ولتاژ نشوید. هرچند برخی از استادکاران برق معتقدند یک سایز پایین تر از سایز های پیشنهادی جدول می تواند پاسخگوی نیاز مشتریان باشد که به هیچ وجه توصیه نمی شود.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

کابل افشان سه فاز

کابل افشان سه فاز ستاره یزد پخش عمده

کابل افشان سه فاز به قیمت فروش عمده در مرکز آراد کابل با نشان استاندارد …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام