عرضه فیبر نوری
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / کابل دماوند / نمایندگی انواع کابل افشان دماوند
بازار فیبر نوری ایران

نمایندگی انواع کابل افشان دماوند

نمایندگی انواع کابل افشان دماوند در تهران که محصولات دماوند را به صورت ویژه به مشتریان این محصولات عرضه می کند، امکان خرید مشتریان در شهرستان را به صورت غیر حضوری از طریق تماس با واحد فروش مرکز سیم و کابل ایران و ثبت سفارش، فراهم نموده است.

دماوند یکی از شناخته شده ترین تولید کنندگان کابل افشان در ایران به شمار می رود که کابل افشان دماوند به صورت ویژه در پروژه های مختلف ساختمانی مورد استفاده قرار گرفته است و محصولات این برند با قیمت مناسب توانسته است رضایتمندی مشتریان را به همراه داشته باشد.

کابل افشان دماوند در انواع ۲، ۳، ۴ و ۵ رشته برای استفاده در سیستم های برق تک فاز و سه فاز تولید می شوند و سایز های ۱٫۵ تا ۲۴۰ میلی متر مربع این کابل افشان بسته به تعداد رشته های کابل ها در این مرکز موجود و قابل ارائه به مشتریان می باشد.

کابل افشان در کلاف های ۱۰۰ متری و قرقره های ۱۰۰۰ متری در این مجموعه موجود است و پروژه هایی که به صورت عمده خرید خود را ثبت نمایند می توانند از تخفیفات ویژه ای که برای کابل افشان دماوند در نظر گرفته شده است استفاده نمایند.

کابل افشان دماوند به چه مشتریانی توصیه می شود؟

بسیاری از مشتریان که در پروژه های مختلف به دنبال خرید کابل افشان با نشان استاندارد و همچنین قیمت مناسب می باشند می توانند از کابل افشان دماوند در پروژه های خود استفاده کنند. این کابل ها ضمن دارا بودن نشان استاندارد، قیمت مناسبی را نیز برای مشتریان پروژه ها به همراه دارد و گزینه مناسبی برای این گروه از خریداران کابل افشان می باشد.

نحوه خرید مستقیم از نمایندگی دماوند

سوالی که همواره برای مشتریان در شهرستان ها مطرح بوده است این است که چگونه می توانند بدون مراجعه حضوری کابل های برق افشان خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری نمایند. مرکز فروش بازار سیم و کابل ایران با دارا بودن واحد فروش پاسخگو به مشتریان سراسر کشور و صدور پیش فاکتور به نام خریداران در شهر های مختلف ایران، این مکان را برای مشتریان فراهم کرده است که مشتریان بتوانند بدون مراجعه حضوری خرید خود را ثبت نمایند روز بعد در محل محصولات خود را تحویل بگیرند.

نحوه ارسال بار از طریق باربری ها بوده و غالبا به دلیل سفارش بالای مشتریان گاها از خودرو های اختصاصی برای ارسال بار به شهر مورد نظر استفاده می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

کابل خشک دماوند 6*4

کابل خشک دماوند ۶*۴ خرید عمده

مجموعه آراد کابل، مرکز فروش کابل خشک دماوند ۶*۴ مفتولی به قیمت خرید عمده در …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام