عرضه فیبر نوری
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کابل زمینی / مرکز فروش کابل زمینی همدان
بازار فیبر نوری ایران

مرکز فروش کابل زمینی همدان

مرکز فروش کابل زمینی همدان یا خشک که با نام NYY نیز شناخته می شوند، آماده عرضه این محصولات به صورت تک رشته و سه و نیم رشته به مشتریان می باشد. این کابل ها در انواع تک رشته و سه نیم رشته خشک مفتولی در سایز های ۱۶ تا ۲۴۰ میلی متر مربع تولید شده و به بازار عرضه می شود.
کابل های زمینی یا خشک به دلیل استفاده مستقیم در زیر زمین، ساختمان منحصر به فردی دارند و این کابل ها با برندهای مختلفی در بازار قابل خریداری است. اما برند همدان یکی از نام های شناخته شده در ایران است که از برترین تولید کنندگان سیم و کابل در ایران به شمار می رود. این کابل ها با عایق پی وی سی تولید شده و به بازار عرضه می شود.
یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب نوع کابل به ویژه در پروژه های دارای ناظر، وندور لیست پروژه ها می باشد که کارفرما خریدار کابل را ملزم به خرید یک یا چند برند خاص می کند.
این مجموعه سیم و کابل همدان را در زمینه سیم و کابل های ساختمانی و زمینی برگزیده است، چرا که این کارخانه با تولید محصولات با کیفیت و استاندارد، همواره در پروژه های مختلف حضور داشته است.

فروش کابل زمینی

آراد کابل با عرضه انواع محصولات همدان، آماده همکاری با پروژه ها بوده و فاکتور رسمی به پروژه های دولتی ارائه می نماید. این مرکز پخش محصولات خود را به مشتریان سراسر کشور عرضه میکند.

تفاوت کابل زمینی همدان با کابل افشان

قصد داریم در این بخش به نفاوت کابل زمینی برند همدان با کابل های افشان این برند بپردازیم. کابل زمینی همدان که از هادی مسی خشک مفتولی در ساختمان آنها استفاده شده است، در محل های با نصب ثابت استفاده می شود و این کابل ها غالبا دارای انعطاف پذیری بالایی تبوده و در محل هایی که لازم است کابل در لوله ها قرار گیرد و یا آرایش داده شود، لازم است از کابل افشان همدان به جای این محصولات استفاده نمود.

فروش کابل زمینی همدان به صورت عمده و خرید

فروش کابل زمینی همدان و کابل افشان همدان در این مجموعه با تمامی متراژ های ممکن میسر می باشد. این مرکز فروش قیمت خود را بر اساس لیست نمایندگی ارائه می کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
به این مطلب امتیاز دهید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

کابل زمینی 20 کیلوولت

کابل زمینی ۲۰ کیلوولت بهترین برند بازار

کابل زمینی ۲۰ کیلو ولت در انواع مسی و آلومینیومی به صورت زره دار و …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام