عرضه فیبر نوری
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کابل البرز / مرکز خرید کابل البرز در لاله زار تهران
بازار فیبر نوری ایران

مرکز خرید کابل البرز در لاله زار تهران

مرکز خرید کابل البرز در لاله زار تهران که برند اصلی البرز به همراه کابل های البرز با برند های فرعی نظیر البرز الکترییک نور، البرز ابهر، البرز قزوین، البرز سمنان را عرضه می نماید، مرکز کابل ایران با سابقه در زمینه فروش عمده و خرده کابل با برند البرز در ایران می باشد که محصولات خود را به سراسر کشور عرضه می نماید.
کابل البرز از قدیمی ترین برند های تولید کننده کابل در ایران می باشد که توانسته است با تولید کابل های فشار ضعیف، فشار متوسط، فشار قوی و کابل های ابزار دقیق و زره دار، نامی برای خود در بازار داخلی و بازار کشور های همسایه دست و پا کند.

نمایندگی فروش کابل البرز در لاله زار تهران که به صورت مستقیم کابل های خود را به پروژه ها و مشتریان در سراسر کشور عرضه می نماید، مرکز کابل ایران بوده که تلاش کرده است انواع محصولات البرز را برای ارائه به مشتریان خود، آنها را موجود نماید.

یکی از آیتم های مهم در خرید کابل برای بسیاری از مشتریان برند تولید کننده کابل می باشد که این موضوع بسیار منتقی به نظر می رسد. برند های شناخته شده نظیر کابل البرز به دلیل سابقه طولانی و سالیان دراز حضور خود در بازار توانسته اند کیفیت قابل قبولی را برای مشتریان خود به ارمغان آورند.

پایداری در کیفیت محصولات کابل البرز باعث شده است که پروژه ها با اطمینان خاطر از کابل البرز در پروژه های خود استفاده نمایند.

کابل البرز خرید

فروش کابل البرز به مشتریان سراسر کشور

یکی از دغدغه های مشتریان در خصوص تامین کابل مورد نیاز خود از یکی منبع رسمی و بدون واسطه به ویژه در شهرستان ها، موضوعی بوده است که شرکت کابل ایرانی که فروش کابل البرز را در برنامه خود دارد، برای آن چاره اندیشی کرده است تا بتواند پاسخگوی مشتریان در سراسر کشور باشد. این مجموعه با صدور پیش فاکتور برای مشتریان شهرستانی امکان خرید انها را فراهم می نماید و تضمین ارسال بار در همان روز ثبت سفارش بر عهده این مجموعه می باشد.

منبع : شرکت کابل ایرانی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام