عرضه فیبر نوری
شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / کابل فشار متوسط / قیمت خرید کابل خودنگهدار فشار متوسط
بازار فیبر نوری ایران

قیمت خرید کابل خودنگهدار فشار متوسط

قیمت فروش کابل خودنگهدار فشار متوسط ۲۰ کیلوولت به صورت زره دار و بدون زره بر اساس آخرین تغییرات قیمت این کابل ها در اختیار مشتریان قرار می گیرد. لازم است برای دریافت قیمت روز انواع کابل خودنگهدار ۲۰ کیلوولت به صورت به روز از طریق واحد فروش این مجموعه اقدام نمایید.

کابل خودنگهدار فشار متوسط یکی از کابل های مهم در فوق توزیع می باشد که به دلیل قیمت مناسب این کابل ها نسبت به کابل های مسی، همواره در مسافت های طولانی به عنوان اصلی ترین گزینه برای خرید مشتریان مطرح می باشد.

کابل خودنگهدار فشار متوسط به دلیل استفاده از هادی آلومینیومی در ساختمان کابل، قیمت مناسب تری نسبت به کابل های مسی داشته و به همین دلیل این کابل ها در سایز های ۳۵، ۵۰، ۷۰، ۹۵ و ۱۲۰ تولید شده و به بازار عرضه می شوند.

کابل خودنگهدار فشار متوسط

غالبا کابل خودنگهدار فشار متوسط در سایز های بالاتر از ۱۲۰ به صورت روتین تولید نشده و به همین دلیل در سایز های ذکر شده که کاربرد بیشتری در پروژه ها دارند، استفاده می شود.

 

برند های تولید کننده کابل خودنگهدار فشار متوسط

ممکن است این سوال در ذهن مشتریان پیش آید که کابل خودنگهدار فشار متوسط در ایران توسط چه برند هایی تولید شده و به بازار عرضه می شود.

برند های یزد، سیمکو و مغان از شناخته شده ترین تولید کنندگان کابل خودنگهدار فشار متوسط در ایران می باشند که این کابل ها را تولید کرده و توانایی تولید آن به صورت سفارشی را دارا می باشند.

اما اینکه کدام برند این کابل ها را در متراژ های بالا تولید کرده و پروژه هایی که قصد خرید این کابل ها را دارند می توانند به آسانی محصولات آن را از طریق آراد کابل خریداری نمایند، کارخانه سیم و کابل یزد می باشد.

کابل خودنگهدار فشار متوسط

یزد به صورت تخصصی کابل فشار متوسط مسی و آلومینیومی را تولید کرده و به بازار عرضه کرده است. به طوریکه کابل های یزد در سایز های متعدد در این مجموعه موحود می باشد و پروزه ها می توانند به صورت آنی این کابل ها را خریداری نمایند. حال آنکه برند های دیگر این محصولات می بایست با سفارش تولید برای مشتریان تامین شود.

تفاوت کابل خودنگهدار فشار متوسط با کابل های مسی ۲۰ کیلو ولت

بدون تردید کابل فشار متوسط ۲۰ کیلو ولت در انواع مسی و آلومینیومی تولید می شوند تا پروژه ها بتوانند با مدیریت بودجه پروژه ها خود اقدام به خرید کابل های مسی و آلومینیومی مورد نیاز خود نمایند. از این رو تفاوت این کابل ها در هادی استفاده شده در ساختمان کابل می باشد و لازم است با انتخاب دقیق سطح مقطع کابل مورد نیاز خود اقدام به خرید این محصولات نمود.

کابل خودنگهدار فشار متوسط

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

کابل فشار متوسط

کابل فشار متوسط زمینی مسی

انواع کابل فشار متوسط زمینی زره دار که به دلیل استفاده از آرمورد در ساختمان …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام