عرضه فیبر نوری
شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / کابل مخابراتی / شرکت کابلهای شهید قندی یزد
بازار فیبر نوری ایران

شرکت کابلهای شهید قندی یزد

شرکت کابلهای شهید قندی یزد در انواع مسی، فیبر نوری و کابل های شبکه توانسته است در سال های اخیر به عنوان اصلی ترین گزینه در پروژه ها مورد استفاده قرار گیرد. این کابل ها با تاییدیه شرکت ملی مخابرات ایران تولید شده و به صورت موجود توسط آراد کابل به پروژه های سراسر کشور ارائه می شود. با ما همراه یاشید تا اطلاعات دقیقی در خصوص انواع کابلهای شهید قندی یزد به شما ارائه نماییم.

کابل مخابراتی طوسی و مشکی و همچنین کابل های تلفن مهاردار از محصولات پرکاربرد شهید قندی یزد به شمار می رود. این کابل ها برای کاربرد به صورت Indoor و Outdoor تولید شده که عایق طوسی برای کاربرد داخل ساختمان و عایق مشکی برای کاربرد بیرون ساختمان می باشد. این کابل های مسی برای خطوط تلفن استفاده شده و به همین منظور از باکیفیت ترین کابل های تلفن تولید داخل می باشد.

کابلهای شهید قندی یزد طوسی و مشکی

علاوه بر کابل های تلفن زمینی و هوایی با عایق طوسی و مشکی، کابل ژله فیلد خاکی BFC و ژله فیلد کانالی CFC برای استفاده در کانال کابل ها و همچنین به صورت دفنی در انواع ۱۰ زوج تا ۲۴۰۰ زوج در این محموعه عرضه می شود.

کابلهای شهید قندی یزد ژله فیلد

کابلهای شهید قندی یزد در انواع فیبر نوری نیز با تار های نوری سینگل مود، مالتی مود و NZ تولید می شوند که این کابل ها به صورت خاکی، کانالی و هوایی مورد استفاده قرار می گیرند. این کابل های مخابراتی به دلیل مزایای آن نسبت به کابل های مسی که از جمله آن می توان به سرعت بالای انتقال اطلاعات و همچنین قیمت مناسب تر این کابل ها نسبت به کابل های مسی اشاره نمود، به صورت گسترده ای در پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

فروش محصولات شهید قندی یزد از طریق نمایندگی این کارخانه، با فاکتور رسمی و غیر رسمی برای تمامی مشتریان فراهم می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

نمایندگی کابل یزد در تبریز فروش عمده

نمایندگی فروش عمده کابل یزد در شهر تبریز که محصولات این برند در انواع کابل …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام