عرضه فیبر نوری
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کابل جوش / کابل جوش ۵۰*۱ جوشکاب
بازار فیبر نوری ایران

کابل جوش ۵۰*۱ جوشکاب

کابل جوش ۵۰*۱ جوشکاب یزد یکی از پرکاربرد ترین کابل ها در جوشکاری می باشد. این کابل ها در صنعت جوشکاری به عنوان کابل تغذیه به کار می رود. عایق لاستیکی EPR کابل جوش جوشکاب یزد، این کابل ها را از سایر کابل های برند های موحود در بازار متمایز می کند. عایق لاستیکی طول عمر بالا و خاصیت ضد سایش دارد که می تواند یک کابل استاندارد و مرغوب را به شما ارائه دهد.

کابل های جوشکاری مورد استفاده در صنعت جوش، امروزه یکی از کاربردی ترین کابل ها به شمار می روند. این کابل ها در سایز های ۱۲ تا ۱۸ بیشترین کاربرد را داشته و سایز ۵۰ که معادل ۱۸ می باشد از مهمترین این کابل ها به شمار می رود.

این کابل ها از هادی افشان مسی به همراه عایق کامپند لاستیکی در ساختمان آنها استفاده شده است. که انعطاف پذیری بالا و خاصیت نسوز بوده و ضد سایش بودن کابل از ویژگی های آنها می باشد.

کابل جوش 50*1

چرا کابل جوش ۵۰*۱ جوشکاب یزد؟

چرا کابل جوش ۵۰*۱ جوشکاب یزد را خریداری نماییم؟ این سوال اگر به درستی پاسخ داده شود به آسانی مشتریان می توانند در خرید به صورت مطمئن اقدام نمایند. اگر به دنبال خرید بهترین کابل جوش برای پروژه های خود می باشید که برای سالیان طولانی از این کابل استفاده نمایید پیشنهاد ما کابل جوشکاب یزد می باشد، کابلی که :

  • دارای عایق کامپند لاستیکی با خاصیت نسوز بوددن و ضد سایش
  • دارای هادی افشان کلاس ۵ که دارای انعطاف پذیری قابل قبولی را دارد.

این ویژگی ها هر چند قیمت کابل های جوشکاب یزد را نسبت به کابل های دیگر بالاتر می برد، اما می تواند کابل مناسب و با کیفیتی را به شما ارائه نماید.

کابل جوش با عایق های pvc معمولی نیز در این مجموعه موجود است که با قیمت مناسب تر از کابل های لاستیکی به مشتریان ارائه می شود. این کابل ها با برند های کمان، دماوند، همدان، یزد به شما قابل ارائه است. در صورت نیاز به خرید کابل های ارزان تر می توانید با کارشناس فروش مربوطه در این خصوص صحبت نمایید.

خرید کابل لاستیکی به عنوان کابل های ضد اسید، ضد روغن و نسوز در سایز های متنوع از طریق این مجموعه میسر شده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (2 امتیاز)
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

کابل جوش اردستان یزد

کابل جوش اردستان یزد قیمت فروش

مجموعه آراد کابل، مرکز خرید عمده کابل جوش اردستان یزد به قیمت فروش در بازار …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام