عرضه فیبر نوری
سه شنبه , اردیبهشت ۴ ۱۴۰۳
خانه / کابل ژله فیلد / نمایندگی فروش کابل ژله فیلد ۱۰۰ زوج خاکی
بازار فیبر نوری ایران

نمایندگی فروش کابل ژله فیلد ۱۰۰ زوج خاکی

نمایندگی فروش کابل ژله فیلد ۱۰۰ زوج خاکی و کانالی با سایز های ۰٫۴ و ۰٫۶ با تاییدیه شرکت ملی مخابرات ایران که از تولیدات شهید قندی یزد، تهران سیمین فر و رفسنجان می باشد، آماده همکاری با پروژه های سراسر کشور است.

کابل ژله فیلد ۱۰۰ زوج خاکی و کانالی در سایز های مختلف و در انواع ۱۰، ۲۰، ۳۰، ۵۰، ۱۰۰، ۲۰۰، ۴۰۰، ۵۰۰، ۶۰۰، ۱۲۰۰ و ۲۴۰۰ زوج با برند های شهید قندی یزد، رفسنجان و تهران سیمین فر قابل ارائه به مشتریان است.
شهید قندی یزد رفسنجان و تهران سیمین فر از بزرگترین تولید کنندگان کابل های مخابراتی ژله فیلد خاکی و کانالی در سایز های مختلف در ایران می باشند. مرکز کابل ایران که به صورت کاملا تخصصی کابل های مخابراتی را به مشتریان عرضه می‌کند، انواع کابل ژله فیلد خاکی و کانالی را مطابق با نیازهای مشتریان خود تأمین و به صورت ویژه به آنها عرضه می‌کند.

کابل ژله فیلد خاکی

در صورت عدم موجودی کابل های مورد نیاز مشتریان امکان تولید کابل ها در کمترین زمان ممکن برای آنها وجود دارد برای این امر لازم است مشتریان درخواست خود را به صورت مکتوب به واحد فروش مرکز کابل ایران ارائه نمایند و از این طریق همکاران واحد فروش در کمترین زمان ممکن قیمت نهایی و زمان تحویل کابل را در قابل پیش فاکتور به آنها ارائه می کنند.

فروش کابل ژله فیلد و کابل های فیبر نوری ایرانی و خارجی به صورت ویژه از طریق این مجموعه انجام می شود و پروژه های سراسر کشور می توانند از طریق این مرکز فروش کابل های مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

کابل 50 زوج خاکی

کابل ۵۰ زوج خاکی ژله فیلد قیمت عمده

مرکز خرید آراد کابل، کابل ۵۰ زوج خاکی ژله فیلد با سایز های مختلف را …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام