عرضه فیبر نوری
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / کابل کرمان / مرکز پخش کابل کرمان لاله زار
بازار فیبر نوری ایران

مرکز پخش کابل کرمان لاله زار

مرکز پخش کابل کرمان لاله زار تهران که انواع کابل مخابراتی و کواکسیال کرمان و همچنین کابل های برق را برند های دیگر کرمان به مشتریان ارائه می کند، آمادگی ارائه قیمت روز محصولات کرمان به مشتریان از طریق واحد فروش خود را دارا می باشد. کابل مخابراتی کرمان یکی از باکیفیت ترین کابل های ایران می باشد که به صورت ویژه صادرات آن به کشور های مختلف انجام می شود.

کابل کرمان لاله زار تهران که در این بازار به مشتریان سراسر کشور عرضه می شود، در بسته بندی های متنوع و به صورت قرقره های ۱۰۰۰ متری می تواند در اختیار مشتریان قرار گیرد. دفتر مرکزی فروش کابل کرمان در لاله زار این امکان را برای مشتریان در سراسر کشور فراهم نموده است تا از طریق واحد فروش این مجموعه کابل های مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

انواع کابل کرمان مخابراتی در لاله زار تهران

کابل مخابراتی کرمان لاله زار تهران که شامل کابل های طوسی یا هوایی و مشکی یا زمینی با مشخصات فنی JY(SY)Y و J2Y(ST)2Y تولید می شوند در دفتر این مجموعه به صورت موجود در لاله زار تهران قابل ارسال برای مشتریان تهرانی و شهرستانی می باشد. کابل کرمان به دلیل کیفیت بالا و استفاده از هادی تمام مس در ساختمان کابل، از بهترین تولیدات ایران در صنعت مخابرات به شمار می رود.

کابل طوسی کرمان با مشخصات فنی JY(ST)Y قابل استفاده در داخل ساحتمان بوده و به همین دلیل به این کابل ها، کابل های INDOOR نیز گفته می شود. عایق استفاده شده در ساختمان کابل از جنس پی وی سی بوده و به همین دلیل نمی توان از آن در بیرون ساختمان استفاده نمود. چرا که در مدت زمان کوتاهی عایق کابل بر اثر اشعه خورشید آسیب دیده و چه بسا نویز های محیطی تاثیر مخربی بر روی سیگنال های مخابراتی داشته باشند.

کابل کرمان لاله زار

کابل مخابراتی مشکی کرمان j2Y(ST)2Y

کابل مخابراتی مشکی به دلیل استفاده از عایق پلی اتیلن در ساختمان کابل، در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید مقاوم بوده و به همین دلیل می توان از این کابل ها در خارج ساختمان استفاده کرد. این کابل ها در انواع:

  • ۲ زوج
  • ۴ زوج
  • ۶ زوج
  • ۸ زوچ
  • ۱۰ زوج
  • ۱۵ زوج
  • ۲۰ زوج
  • ۳۰ زوج
  • ۴۰ زوج
  • ۵۰ زوج
  • ۱۰۰ زوج
  • ۱۵۰ زوج
  • ۲۰۰ زوج

تولید می شوند که بسته به تعداد مشترکین تلفن ثابت می بایست تعداد زوج های مورد نیاز مشتریان از کابل های فوق انتخاب شود.

چرا کابل مخابراتی کرمان را خریداری نماییم؟

با توجه به اهمیت انتقال سیگنالهای مخابراتی بدون نویز و تاثیر نویز های محیطی بر روی آنها، لازم است این کابل ها از کیفیت لازم برخودار بوده و از نوع فویل دار خریداری شوند. با توجه به این نکات، برند کرمان تمامی کابل های خود را با بالاترین کیفیت عرضه می کند و به همین دلیل محصولات آن به عنوان کابل های صادراتی در بازار شناخته می شود. پیشنهاد نخست ما برای مشتریان برای خرید کابل های مخابراتی برند کرمان می باشد. اگر قصد خرید برند های ارزان تر و با کیفیت پایین تر را دارید می توانید با کارشناسان فروش ما این موضوع را مطرح نمایید.

منیع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

کابل تلفن کرمان 10 زوج

مرکز خرید کابل تلفن کرمان ۱۰ زوج هوایی

مرکز خرید آراد کابل، کابل تلفن کرمان ۱۰ زوج هوایی را به قیمت فروش عمده …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام