عرضه فیبر نوری
پنج شنبه , فروردین ۳۰ ۱۴۰۳
خانه / کابل خودنگهدار / مرکز فروش کابل خودنگهدار فشار ضعیف
بازار فیبر نوری ایران

مرکز فروش کابل خودنگهدار فشار ضعیف

مرکز فروش بهترین کابل خودنگهدار فشار ضعیف آلومینیومی این کابل های ارزان و پر مصرف را با برندهای مسین، سیمباف، یزد، همدان و اختر به مشتریان عرضه می کند.

کابل خودنگهدار فشار ضعیف در انواع دوسیمه، سه سیمه، چهار سیمه و پنج سیمه که از کابل های مهم در فشار ضعیف می باشند در این مجموعه در سایزهای ۱۶ تا ۱۲۰ میلی متر مربع موجود بوده به مشتریان عرضه می شود.

کابل خودنگهدار فشار ضعیف از چند جهت گزینه مناسبی در مسافت های طولانی می باشد که از جمله کابل این مزیت ها می توان به قیمت مناسب این کابل ها نسبت به کابل های مسی اشاره نمود و همچنین احتمال سرقت کابل های خودنگهدار به دلیل آلومینیومی بودن هادی آنها نزدیک به صفر می باشد.

کابل خودنگهدار فشار ضعیف

این مرکز فروش تخصص انواع کابل های خودنگهدار و زمینی آلومینیومی بدون هیچ محدودیتی کابل های خریداری شده توسط مشتریان را به سراسر کشور عرضه می کند.
کابل های خودنگهدار ارزان و استاندارد از محصولات ویژه این مرکز فروش به شمار می روند.

کابل خودنگهدار فشار ضعیف (2)

بهترین برند های تولید کننده کابل خودنگهدار فشار ضعیف

در مبان برند های متعددی که در بازار ایران کابل خودنگهدار در رنج ولتاژی فشار ضعیف تولید می کنند، برند های همدان، یزد، سیمیا، سیمباف، مسین و مسکات از کیفیت بالایی برخوردار هستند که همگی این محصولات در آراد کابل قابل ارائه به مشتریان می باشد.

لذا برای انتخاب سایز کابل آلومینیومی می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش اینمجموعه استفاده نموده و سایز مناسب با تاسیسات برقی خود را برگزینید.

کابل خودنگهدار فشار ضعیف

نحوه ثبت سفارش کابل خودنگهدار برای مشتریان شهرستانی

مشتریان در تهران می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری نسبت به خرید کابل های خودنگهدار مورد نیاز خود اقدام نمایند. اما مشتریان شهرستانی که زمان حضور در تهران برای خرید کابل خودنگهدار مورد نیاز خود را ندارند می توانند از طریق مرکز فروش آراد کابل و دریافت پیش فاکتور فروش و انجام امور مالی،اقدام به ثبت سفارش نموده و کابل خود را در شهرستان خود از طریق باربری تحویل بگیرند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

کابل خودنگهدار 120 سه فاز

مرکز خرید کابل خودنگهدار ۱۲۰ سه فاز مسین

مجموعه آراد کابل، مرکز خرید کابل خودنگهدار ۱۲۰ سه فاز هوایی مسین (کابل خود نگهدار …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام