عرضه فیبر نوری
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / کابل ژله فیلد / قیمت انواع کابل ژله فیلد خاکی BFC
بازار فیبر نوری ایران

قیمت انواع کابل ژله فیلد خاکی BFC

قیمت عمده کابل ژله فیلد خاکی و کانالی مخابراتی تا حد زیادی به برند آن و تعداد زوج سیم های کابل بستگی دارد. انواع کابل ژله فیلد خاکی دارای هادی های مسی بوده و این کابل ها غالبا به صورت دفنی از پست های مخابراتی تا کافو ها استفاده می شوند. سایز های ۰٫۴ و ۰٫۵ این کابل ها که بیشترین کاربرد را دارد تولید شده و به بازار عرضه می شود.
بدون شک اگر در پروژه های مخابراتی و در قسمت توسعه یا تعمیرات مشترکین تلفن ثابت فعالیت می کنید یا به عنوان کارفرما یا پیمانکار این کابل ها فعال هستید، کابل ژله فیلد خاکی که از کافوها تا پست های تلفن استفاده می شوند، از کابل های مهم مورد نیاز شما می باشد.
این کابل ها با تولید ایران و دارای تاییدیه مخابرات، با برندهای شهید قندی، تهران سیمین فر و رفسنجان در این مجموعه موجود است و تفاوت قیمت این کابل ها به دلیل کیفیت های متنوعی است که تولیدات این کارخانه ها دارند.

انواع کابل ژله فیلد

بیشترین مصرف کابل های ژله فیلد در سایزهای ۰٫۴ و ۰٫۶ می باشد که در انواع ۱۰، ۲۰، ۳۰، ۵۰، ۷۰، ۱۰۰، ۲۰۰، ۶۰۰، ۱۰۰۰ زوج نیز تولید می شوند.
کارشناسان فروش آراد کابل، با توجه به تغییرات زیادی که در قیمت کابل های مسی وجود دارد، تصمیم به ارائه آنی و به روز قیمت این کابل ها به مشتریان گرفته اند.
لذا لازم است خریداران انواع کابل ژله فیلد برای خرید کابل های مورد نظر خود، نسبت به استعلام به روز قیمت کابل ها اقدام کنند.

انواع کابل ژله فیلد خاکی و کانالی با مشخصه های فنی

کابل ژله فیلد خاکی و کانالی با مشخصه های BFC و CFC از کابل های مهم مخابراتی می باشد. این کابل ها ساختمان های متفاوتی داشته و به جای هم نمی توانند مورد استفاده قرار گیرند. البته از کابل های خاکی می توان به جای کابل های کانالی استفاده کرد اما استفاده کابل های کانالی به صورت دفنی تحت هیچ شرایطی پیشنهاد نمی شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

کابل 50 زوج خاکی

کابل ۵۰ زوج خاکی ژله فیلد قیمت عمده

مرکز خرید آراد کابل، کابل ۵۰ زوج خاکی ژله فیلد با سایز های مختلف را …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام