عرضه فیبر نوری
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کابل تلفن / فروش کابل تلفن شیلد دار
بازار فیبر نوری ایران

فروش کابل تلفن شیلد دار

فروش کابل تلفن شیلد دار به صورت تخصصی از طریق آراد کابل به عنوان تخصصی ترین مرکز فروش انواع کابل مخابراتی آغاز شده است. کابل های تلفن با برند ایرانی کرمان، سمنان، شهید قندی یزد و تهران سیمین فر از محصولات اصلی این مجموعه به شمار می رود.

کابل های تلفن شیلد دار یا اصطلاحا فویل دار از کابل هایی می بشد که به دلیل استفاده از فویل در ساختمان کابل در برابر نویز های محیطی مقاوم بوده و سلامت سیگنال های ارسالی را تضمین می نماید. کابل های تلفن شیلد دار به صورت ویژه برای دو نوع محیط طراحی و ساخته شده است که به صورت کلی در دو دسته کلی قرار می گیرد :

  • کابل تلفن شیلد دار داخل ساختمان
  • کابل تلفن شیلد دار خارج ساختمان

این دو دسته کلی را تشکیل می دهند.

کابل تلفن شیلد دار

کابل های تلفن داخل ساختمان به رنگ طوسی بوده و به کابل های با مشخصه فنی JY(ST)Y شهرت دارند. این کابل ها دارای عایق PVC به رنگ طوسی بوده که مناسب استفاده در داخل ساختمان می باشد. این کابل ها دارای فویل می باشد که از سیگنال ها در برابر نویز های محیطی جلوگیری می نماید.

کابل های تلفن خارج ساختمان از عایق مشکی از جنس xlpe ساخته می شوند که به دلیل مقاوم بودن در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید در خارج ساختمان استفاده می شود. این کابل ها با مشخصه فنی J2Y(ST)2Y شناخته می شوند. برند های مختلفی از جمله شهید قندی یزد، تهران سیمین فر و کرمان از تولید کنندگان برتر این محصولات به شمار می روند.

فروش ویژه کابل تلفن ژله فیلد خاکی و کانالی

دسته ویژه کابل های تلفن که به صورت خارج ساختمان یا outdoor ‌استفاده می شوند، کابل های ژله فیلد خاکی و کانالی می باشند که با مشخصه های BFC‌ و CFC‌ شناسایی می شوند. این کابل ها از محصلات مهم در پروژه های مخابراتی به شمار می روند. این محصولات به صورت ژله فیلد تولید می شوند که در برابر صدمات احتمالی، از کابل در کانال کابل و همچنین در زمان استفاده از کابل به صورت دفنی محافظت می نمایند.

کابل تلفن شیلد دار

سایز های مختلف کابل تلفن شیلد دار

کابل های تلفن بسته به نوع کاربرد آنها در سایز های مختلفی تولید می شوند که کابل های تلفن شیلد دار خارج ساختمان تنها در سایز ۰.۶ میلی ممتر مربع تولید می شوند. اما کابل های تلفن شیلد دار داخل ساختمان در سایز های ۰.۴  / ۰.۵ و ۰.۶ میلی متر مربع قابل تولید می باشد.

آراد کابل بزرگترین مرکز فروش کابل در ایران ضمن صادرات انواع کابل های مخابراتی به بازار های منطقه تلاش دارد در بازار های داخلی با حذف واسطه ها به خرید با اطمینان و ارزان مشتریان و پروژه ها کمک کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

کابل تلفن مخابراتی مشکی

کابل تلفن مخابراتی مشکی قیمت روز بازار

کابل تلفن مخابراتی مشکی برای استفاده outdoor با فویل ضد نویز به قیمت روز بازار …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام