عرضه فیبر نوری
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / کابل افشان / فروش کابل افشان یزد ۲٫۵*۲
بازار فیبر نوری ایران

فروش کابل افشان یزد ۲٫۵*۲

مجموعه آراد کابل، مرکز فروش عمده کابل افشان یزد ۲٫۵*۲ (قابل انعطاف) با بهترین قیمت در بازار لاله زار  خواهد بود. با توجه به اهمیت استفاده از کابل های افشان یا نرم در بخش های مختلف، آراد کابل با فروش انواع کابل های افشان در خدمت مشتریان این محصولات می باشد.

کابل افشان یزد 2.5*2

کابل افشان یزد ۲٫۵*۲ و اطلاعات فنی کابل

در صنعت سیم و کابل به کابل هایی که قابلیت انعطاف پذیری داشته باشند کابل افشان می گویند، به دلیل انعطاف پذیری که کابل افشان باید داشته باشد معمولا جنس هادی کابل افشان را از جنس مس انتخاب می کنند هم رسانای بهتری نسبت به سایر فلز های رساناست و هم قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد.

کابل افشان با برند های مختلفی در بازار تولید می شوند. برند یزد از برترین برند های تولید کننده کابل افشان ۲٫۵*۲  در بازار کابل ایران می باشد.

کابل افشان یزد ۲٫۵*۲ کابل دو رشته ای خواهد بود که شامل یک هادی فاز یک هادی نول و عایق و روکش از جنس PVC می باشد.

این کابل ها به علت قابلیت انعطاف بالایی که دارند برای مکان هایی که نیاز به آرایش داشته باشند بسیار مناسب می باشد و کاربرد فراوانی دارد.

کابل افشان ۲٫۵*۲ از کابل های پرفروش و فوق العاده پرمصرفی در صنعت سیم و کابل می باشند.

بیشترین استفاده از کابل افشان نرم برای تجهیزات متحرک با طول مسیر کم و تجهیزاتی که نیاز به انعطاف پذیری بالایی دارند، مانند سیم کشی خانه ها، پمپ های آب و…است.

کابل افشان یزد 2.5*2

بسته بندی کابل افشان یزد ۲٫۵*۲

بسته بندی کابل های افشان در سایز های متنوع به صورت کلاف های صد متری می باشد. کابل افشان یزد ۲٫۵*۲ به صورت کلاف ۱۰۰ متری قابل عرضه به مشتریان عزیز می باشد ولی مطابق درخواست خریدار برای متراژهای بالاتر و سفارشی در متراژهای بالای ۱۰۰۰ متر به صورت قرقره عرضه خواهد شد.

کابل افشان یزد 2.5*2

تفاوت کابل افشان یزد ۲٫۵*۲ و خشک N2XY

میزان انعطاف پذیری کابل خشک N2XY به نسبت کابل افشان یزد ۲٫۵*۲ کمتر است اما هدایت جریان برق را به خوبی انجام می دهند.

کابل خشک N2XY برای مکان هایی که نیاز به ارایش کابل نداشته باشند، یا پروژه های فشار ضعیف نه چندان بزرگ بسیار مناسب می باشد و حتی برای دفن زیر خاک علی الخصوص زمین هایی که خاک نرمی دارند بصورت زمینی و دفنی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا استحکام و مقاومت کابل بیشتر از انعاف پذیری ان مد نظر است.

از مهم ترین کاربرد های کابل مفتول خشک می توان به ساخت تابلو های برق، کابل کشی داخل ساختمان، کابل کشی در لوله های خرطومی و ساده و برای مکان های بسته و مرطوب اشاره کرد.

کابل افشان یزد 2.5*2

ثبت سفارش خرید کابل افشان یزد با قیمت رقابتی

فروش عمده سیم و کابل های افشان به دلیل تقاضای بالا برای خرید جهت استفاده در پروژه ها به صورت ویژه توسط تیم فنی آراد کابل انجام می گیرد.

کابل افشان یزد 2.5*2

خریداران محترم از سراسر کشور می توانند برای قیمت گیری به روز و نحوه ثبت سفارش خرید کابل افشان یزد با قیمت رقابتی با واحد فروش آراد کابل در تماس باشند.

سفارش شما در سریع ترین زمان ممکن و تا ۲۴ ساعت پس از تکمیل فرایند خرید به دست شما خواهد رسید. کابل ها توسط باربری حمل و جابجا خواهد شد.
 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت:۰۲۱۲۸۴۲۱۶۷۰ – ۰۲۱۲۸۴۲۱۳۴۰
شماره تلفن دفتر لاله زار: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره فکس:۰۲۱۲۸۴۲۹۴۰۵
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

کابل 35*3 افشان لاستیکی

کابل ۲۵*۳ لاستیکی افشان یزد فروش ویژه

کابل ۲۵*۳ لاستیکی افشان EPR با خاصیت ضد آب ، ضد اسید و ضد روغن …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام