عرضه فیبر نوری
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کابل برق / خرید کابل برق مسین آلومینیومی خودنگهدار
بازار فیبر نوری ایران

خرید کابل برق مسین آلومینیومی خودنگهدار

خرید کابل برق مسین در انواع آلومینیومی خودنگهدار و زمینی به صورت به روز توسط آراد کابل به مشتریان در سراسر ایران عرضه می دارد. کابل برق مسین از بهترین کابل های آلومینیومی موجود در آراد کابل می باشد.

خرید کابل برق مسین

امروزه مشتریان به دلیل قیمت مناسب کابل برق آلومینیوم، این کابل ها را به کابل های مسی ترجیح می دهند. کابل برق مسین یکی از قدرتمند ترین برند های موجود در آراد کابل به شمار می رود.

کابل برق آلومینیوم خودنگهدار مسین

کابل های برق آلومینیومی مانند کابل های برق مسی به صورت زمینی تولید می شوند، با این تفاوت که کابل های برق آلومینیوم خودنگهدار به صورت هوایی نیز می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

کابل خودنگهدار هوایی مسین یکی از بهترین کابل های موجود در بازار ایران به شمار می رود که این کابل ها در سایز های ۱۶ تا ۱۲۰ میلی متر مربع در رنج ولتاژی فشار ضعیف تولید شده و به بازار عرضه می شود.

کابل برق مسین دارای تاییدیه توانیر بوده و به صورت استاندارد تولید شده و می تواند در پروژه های سراسر کشور مورد استفاده قرار گیرد.

خرید کابل برق مسین

خرید کابل برق مسین آلومینیوم زمینی

کابل های برق مسین در انواع آلومینیومی به صورت زمینی نیز تولید می شود. این کابل ها با عایق پی وی سی به صورت دو روکش و با عایق XLPE تولید می شوند.

ویژگی این کابل ها این است که می تواند به صورت دفنی نیز استفاده شود و عایق این کابل ها از ضخامت کافی برای محافظت از هادی کابل، برخوردارند.

خرید کابل برق مسین

خرید کابل برق مسی یا آلومینیومی ؟

کابل برق مسی در تاسیسات برقی خود استفاده کنیم یا از کابل های برق آلومینیومی؟

این سوال همواره در ذهن خریداران کابل های برق وجود دارد که کابل های برق مسی یا آلومینیومی را برای خرید خود انتخاب نمایند.

نکته مهم در انتخاب مشتریان، بودجه آنها می باشد که تعیین می کند از کدام کابل در پروژه خود استفاده نمایند. اما کابل های برق مسی و آلومینیومی تفاوت آنها در هدایت الکتریکی آنها می باشد.

هدایت الکتریکی مس نسبت به آلومینیوم بیشتر است و این به دلیل جنس مس است که قیمت آن را نسبت به آلومینیوم بیشتر می کند.

اما اگر قصد استفاده از کابل های برق آلومینیومی بجای کابل های آلومینیومی را دارید، این امر هیچگونه افت ولتاژی را در سیستم برقی شما ایجاد نخواهد کرد، به شرط اینکه در انتخاب سایز کابل دقت کافی را داشته باشید.

اگر از کابل برق در محل هایی استفاده می کنید که احتمال سرقت کابل مسی وجود دارد، پیشنهاد اکید آراد کابل استفاده از کابل های آلومینیومی می باشد.

نحوه ثبت خرید کابل برق مسین

مشتریان کابل برق مسین در استان های تهران، فارس، آذربایجان غربی و شرقی، بوشهر، خوزستان و مازندران و گیلان می توانند کابل مورد نیاز خود را به صورت حضوری و غیر حضوری خریداری نمایند.

کافی است در تماس با واحد فروش مجموعه پیش فاکتور دریافت نمایید و با اطمینان از موجودی کابل به صورت حضوری به آدرس دفتر لاله زار آراد کابل مراجعه نمایید و در صورت تمایل به خرید غیر حضوری تمامی مراحل ارسال بار برای شما از طریق مجموعه انجام شده و هزینه حمل پسکرایه می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

مشخصات کابل برق زیر زمینی

مشخصات کابل برق زیر زمینی صادرات به عراق

کابل برق زیر زمینی مشخصاتNYY، N2XY و N2XRY و NYRY به صورت بدون زره و …

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام