عرضه فیبر نوری
پنج شنبه , فروردین ۳۰ ۱۴۰۳
خانه / کابل شیلد دار / انواع کابل شیلد دار فروش عمده
بازار فیبر نوری ایران

انواع کابل شیلد دار فروش عمده

فروش انواع کابل شیلد دار به صورت عمده و خرده به صورت تخصصی در این مرکز فروش به مشتریان ارائه می شود. کابل هاس شیلد دار در موارد پروژه های مخابراتی و صنعتی کاربرد های فراوانی دارد که در صورت نیاز مشاوران این مجموعه می توانند مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

کابل برق شیلد دار از ساختمان نسبتا پیچیده تری نسبت به کابل های برق معمولی برخوردار است و آن به دلیل استفاده از شیلد در ساختمان کابل است.

کابل برق شیلد دار

فروش انواع کابل شیلد دار به صورت عمده

غالبا پروژه های مخابراتی و برخی از پروژه های خاص برای خرید عمده انواع کابل شیلد دار به آراد کابل ارتباط برقرار می نمایند.

به دلیل فروش کابل برق شیلد دار به قیمت عمده در این مجموعه، همواره قیمت تمام شده این کابل ها برای مشتریان با توجیه اقتصادی همراه است.

برند های متنوعی با تنوع در قیمت و کیفیت در آراد کابل عرضه می شود که این برند ها عبارتند از:

  • رسانا
  • رسانا اراک
  • دماوند
  • کسری

مشتریان می توانند برای خرید متراژهای خرده درخواست خود را به کارشاسنان این مجموعه ارائه نمایند تا در صورت موجود بودن، به پیشنهاد آنها پاسخ داده شود.

انواع کابل شیلد دار

فروش انواع کابل برق شیلد دار در سایز های متنوع

کابل های برق شیلد دار در سایز های متنوع از دو رشته تا ۶۰ رشته در سایز های ۰٫۵، ۰٫۷۵، ۱، ۱٫۵، ۲٫۵ تولید شده و به بازار عرضه شده است.

آراد کابل با برند های متنوع خود می تواند به درخواست های مشتریان با متراژ های قرقره و برش پاسخ دهد. خرید های مشتریان از طریق باربری و اتوبوس قابل ارسال به سراسر ایران است.

بهترین کابل برق شیلد دار در بازار

بدون تردید مشتریان در برخی از پروژه ها برای خرید کابل برق شیلد دار به دنبال خرید بهترین برند بازار می باشند و درخوست آنها از آراد کابل معرفی بهترین گزینه به لحاظ کیفیتی به آنها است.

از این رو در حوزه کابل شیلد دار بهترین پیشنهاد آراد کابل به شما، برند رسانا اراک می باشد. این برند بهترین گزینه به لحاظ قیمت و کیفیت برای مشتریان در تمامی پروژه ها است.

انواع کابل شیلد دار

در صورت نیاز به خرید کابل های برق شیلد دار با قیمت ارزان و کیفیت متوسط می توانید از برند های دماوند و کسری استفاده نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

کابل کنترل افشان شیلد دار

کابل کنترل افشان شیلد دار مرکز خرید عمده

کابل کنترل افشان شیلد دار با مشخصه فنی NYCY با برند های معتبر مورد تایید …

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام