عرضه فیبر نوری
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / کابل برق / خرید کابل برق افشان ۱٫۵*۲ nymhy استاندارد
بازار فیبر نوری ایران

خرید کابل برق افشان ۱٫۵*۲ nymhy استاندارد

کابل برق افشان در سایز ۱٫۵*۲ با مشخصه nymhy یکی از پر کاربردترین کابل های برق به شمار می روند که بسیاری از مشتریان بسته به نیاز خود برای خرید این کابل های استاندارد اقدام می نمایند.
کابل های برق افشان یکی از پرکاربردترین کابل های مورد استفاده در تاسیسات برقی فشار ضعیف می باشند که این کابل ها در سیستم های برق تک فاز برای روشن گردن دستگاه های برقی مختلف می تواند مورد استفاده قرار گیرند.
برای آگاهی مشتریان خود در خصوص کابل های برق بر آن شدیم در خصوص این نوع از کابل های افشان اطلاعات دقیقی را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم.
استفاده از هادی مسی افشان کلاس ۵ در ساختمان این کابل ها باعث شده است که این نوع از کابل های برق دارای انعطاف پذیری قبل قبولی برای استفاده در تاسیسات برقی باشد.
عایق استفاده شده در ساختمان این کابل ها به طور معمول از جنس پی وی سی و یا پروتودور می باشد که غالبا با رنگ مشکی این کابل ها تولید می شوند.

حداکثر آمپراژ مجاز عبوری از کابل های افشان ۱٫۵*۲

کابل های برق افشان و سایر کابل های برق مسی و آلومینیومی دارای حداکثر جریان مجاز می باشند که این کابل ها می توانند از خود عبور دهند. کابل های برق افشان ۱٫۵*۲ حداکثر ۲۰ آمپر را می توانند از خود عبور دهند. غالب استفاده این کابل ها برای روشنایی و روشن رکدن تحهیزات برقی کم مصرف می باشد که لازم است مشتریان برای خرید این کابل ها به نیاز خود و تجهیزاتی که می خواهند برق رسانی نمایند توجه کنند.

بسته بندی کابل های برق افشان استاندارد ۱٫۵*۲

کابل برق افشان که توسط کارخانه های مختلف تولید شده و به بازار عرضه می شوند در بسته بندی های مختلف که در میان تمامی برند های عرضه کننده این کابل ها یکسان می باشد به بازار عرضه می شوند.
کلاف های ۱۰۰ متری و قرقره های ۱۰۰۰ متری برای این دسته از کابل های ۱٫۵*۲ افشان متداول بوده که تمامی برند های تولید کننده این کابل ها با این استاندارد محصولات خود را ارائه می نمایند.

قیمت فروش انواع کابل های برق افشان ۱٫۵*۲

مشتریان شرکت آراد کابل برای خرید انواع کابل های برق افشان ۱٫۵*۲ به دنبال آگاهی از قیمت این محصولات می باشند که شرکت آراد کابل به عنوان مرجع تخصصی فروش انواع کابل های برق به صورت عمده بر اساس آخرین تغییرات قیمت فروش این محصولات که بر مبنای تغییر در قیمت مس می باشد را به مشتریان خود ارائه می کند. لذا در صورت نیاز مشتریان این محصولات می توانند برای خرید این کابل ها از طریق واحد فروش آراد کابل اقدام نمایند.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

ارزانترین کابل برق

ارزانترین کابل برق استاندارد + فروش ویژه

ارزانترین کابل های برق استاندارد با قیمت فروش ویژه در آراد کابل در نمونه های …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام