عرضه فیبر نوری
سه شنبه , اردیبهشت ۴ ۱۴۰۳
خانه / کابل برق / کابل برق ۶*۳ فروش به قیمت تولیدی
بازار فیبر نوری ایران

کابل برق ۶*۳ فروش به قیمت تولیدی

بدون تردید کابل برق ۶*۳ در انواع افشان، مفتولی، زره دار و بدون زره، سیلیکونی و لاستیکی از پرمصرف ترین کابل های برق تک فاز در بازار است که در آراد کابل به قیمت تولیدی کارخانه عرضه می شود. خریداران عمده می توانند از نخفیف های ویژه این مجموعه بهره مند شوند.

کابل برق 6*3

کابل برق ۶*۳ از پرکاربرد ترین کابل های برق فشار ضعیف می باشد، که به دلیل استفاده در محیط های مختلف این کابل ها با ساختمان های مختلفی تولید شده و به بازار عرضه می شود.

لازم است مشتریان بسته به نیاز خود، کابل هایی متناسب به محیطی که کابل در آن قرار می گیرد خریداری کنند. با ما همراه باشید تا اطلاعات دقیقی در خصوص انواع کابل های برق ۶*۳ به شما ارائه نماییم.

کابل برق ۶*۳ افشان NYMHY

کابل برق ۶*۳ افشان که از معمول تریند کابل های برق در بازار است، با عایق پی وی سی و هادی افشان کلاس ۵ در ساختمان کابل استفاده شده است.

این کابل ها به صورت متداول در بازار قابل خریداری است و به دلیل تنوع برند های موجود در آراد کابل، امکان خرید با قیمت عمده این کابل ها وجود دارد.

این کابل ها در کلاف های ۱۰۰ متری و قرقره های ۱۰۰۰ متری به مشتریان ارائه می شود.

این کابل در محل هایی که لازم است کابل انعطاف پذیر باشد تا عملیات کابل کشی راحت تر باشد، مورد استفاده است.

کابل برق 6*3

کابل برق ۶*۳ مفتولی NYY و N2XY

یکی از انواع متداول کابل های برق ۶*۳ نوع مفتولی یا خشک این کابل ها است و این کابل ها به دلیل انعطاف پذیری کم نسبت به کابل های افشان در محل های با نصب ثابت استفاده می شود.

این کابل ها با عایق پی وی سی با مشخصه فنی NYY و با عایق XLPE با مشخصه فنی N2XY تولید می شوند. برند های متعددی در ایران این کابل ها را تولید می کند که تنوع برند های موجود در آراد کابل می تواند پاسخ نیاز های مشتریان این محصولات را به بهترین نحو بدهد.

کابل برق 6*3

کابل برق ۶*۳ زره دار NYRY و N2XRY

نوع دیگری از کابل های برق ۶*۳ موجود در بازار که کاربرد خاص تری دارد، کابل های زره دار یا آرموردار می باشد. این کابل ها به کابل های مسلح نیز شهرت دارند و به دلیل استفاده از آرمورد در ساختمان کابل، به صورت دفنی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین در محل هایی که کابل ها در معرض صدمات مکانیکی قرار دارند می توانید از کابل های زره دار ۶*۳ استفاده نمایید. این کابل ها به دلیل آرموردار بودن از انعطاف پذیری کمتری برخوردارند.

کابل برق 6*3

این کابل ها به صورت سفارشی در متراژ های بالا قابل تولید است و در متراژ های زیر ۱۰۰۰ متر می تواند به صورت فوری به مشتریان ارائه شود.

کابل برق ۶*۳ لاستیکی با عایق EPR ضد اسید و ضد روغن

نوع دیگری از کابل برق ۶*۳ موجود در آراد کابل با شرایط کاربرد خیلی خاص، کابل های با عایق لاستیکی می باشد که این کابل ها به دلیل دارا بودن خاصیت ضد آب بودن، ضد اسید و ضد روغن در پروژه های صنعتی و غیر صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

این کابل ها به دلیل عایق لاستیکی آن از قیمت به مراتب بالاتری نسبت به کابل های افشان معمولی برخوردارند و در صورتی که کابل شما بعد از نصب در تماس با :

  • آب
  • اسید
  • روغن
  • مواد شیمیایی
  • مواد روغنی

قرار دارد می توانید از کابل های لاستیکی استفاده نمایید. در صورت استفاده از کابل های با عایق معمولی در این محیط ها کابل به سرعت فرسوده شده و مجبور خواهید بود با صرف هزینه مجدد کابل لاستیکی خریداری نمایید.

کابل برق ۶*۳ نسوز با عایق سیلیکونی

در برخی از محیط ها ممکن است کابل برق ۶*۳ در صورت وقوع آتش سوزی به سرعت سوخته و به انتشار آتش کمک نماید. در این مکان ها به دستور ناظران پروژه ها لازم است از کابل های نسوز استفاده شود.

کابل برق 6*3

این کابل ها که از عایق سیلیکونی در ساختمان آن استفاده شده است تا دمای ۲۰۰ درجه سانتی گراد در برابر حریق مقاوم است.

این کابل ها به نسبت کابل های برق معمولی از قیمت بالاتری برخوردار است. این کابل ها به صورت شیلد دار و بدون شیلد تولید می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

ارزانترین کابل برق

ارزانترین کابل برق استاندارد + فروش ویژه

ارزانترین کابل های برق استاندارد با قیمت فروش ویژه در آراد کابل در نمونه های …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام