عرضه فیبر نوری
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / کابل آلومینیومی / کابل آلومینیومی خودنگهدار هوایی
بازار فیبر نوری ایران

کابل آلومینیومی خودنگهدار هوایی

کابل آلومینیومی خودنگهدار استاندارد با تاییدیه توانیر یکی از کابل های ارزان و در عین حال کاربردی می باشد که به دلیل قیمت مناسب این محصولات، همواره در پروژه های با متراژ طولانی و محل هایی که امکان سرقت کابل ها وجود دارد، می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این کابل ها با برند های متعددی در ایران تولید می شوند که لازم است اطلاعاتی در خصوص این کابل ها به شما ارائه نماییم.

کابل آلومینیومی خودنگهدار از ۳ تا ۶ رشته سیم آلومینیوم تابیده به هم تولید می شوند که در سیستم های برق تک فاز و سه فاز می توان از این کابل ها استفاده نمود. عاسق استفاده شده در ساختمان کابل آلومینیومی خودنگهدار از عایق پلی اتیلن کراسلینک استفاده شده است تا در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید استحکام بیشتری را داشته باشد و از پوسیدگی سریع آن جلوگیری شود.

کابل آلومینیومی خودنگهدار

برند های مختلف تولید کننده کابل آلومینیومی خودنگهدار هوایی

همانگونه که مطرح شد، کابل های آلومینیوم خودنگهدار توسط برند های متعددی تولید شده و به بازار عرضه می شود. این کابل ها توسط کارخانه های بزرگی که همگی محصولات استاندارد و دارای تاییدیه را تولید می کنند عرضه می شود. این برند ها عبارتند از :

این کارخانه ها از بهترین تولید کنندگان کابل خودنگهدار در ایران می باشند که محصولات آنها به صورت تضمینی به مشتریان ارائه می شود.

سایز های مختلف کابل خودنگهدار آلومینیومی

سایز های مختلف کابل خودنگهدار آلومینیوم مانند کابل های مسی تولید شده و به بازار عرضه می شود. برای سیستم های برق تک فاز از سایز های ۱۶، ۲۵ و ۳۵ به صورت سه سیمه استفاده می شود. این سایز ها برای تک فاز به صورت :

  • ۱۶+۱۶*۳
  • ۲۵+۱۶*۳
  • ۳۵+۱۶*۳

اما در سستم های برق سه فاز غالبا از کابل های خودنگهدار ۴، ۵ و ۶ سیمه در سایز های مختلف استفاده می شود که کابل خودنگهدار ۷۰ و کابل خودنگهدار ۵۰ کاربرد بیشتری نسبت به سایر کابل های این گروه دارد.

مرکز سیم و کابل ایران از زیر مجموعه های شرکت آراد کابل از بزرگترین بازرگانی های فروش سیم و کابل در ایران، این محصولات را به مشتریان سراسر کشور ارائه می کند.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
لطفا به این محتوا امتیاز دهید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (2 امتیاز)
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

هادی هوایی آلومینیومی

هادی هوایی آلومینیومی AAC و AAAC و ACSR + کارخانه ماهان کابل امیر

هادی هوایی آلومینیومی AAC، AAAC و ACSR که برای استفاده در توزیع و انتقال برق …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام