عرضه فیبر نوری
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کابل شبکه / پخش عمده کابل شبکه لئونی
بازار فیبر نوری ایران

پخش عمده کابل شبکه لئونی

پخش عمده کابل شبکه لئونی cat5 و cat6 در ایران با عایق pvc و lszh از طریق آراد کابل آغاز شده است. کابل شبکه لئونی آلمان از باکیفیت ترین برند های خارجی کابل شبکه در ایران است که پروژه های استفاده کننده از این کابل ها این موضوع را بارها و بارها تایید کرده اند.

کابل شبکه لئونی آلمان به صورت تست فلوک پاس عرضه می شود و نمونه های pvc و lszh این کابل ها که از کابل های low smoke و zero halogen می باشد به صورت قرقره های ۳۰۵ متری و ۵۰۰ متری عرضه می شود.

کابل شبکه cat6 sftp لئونی آلمان فروش عمده

کابل شبکه cat6 sftp لئونی آلمان از محصولات این برند که ظرفیت انتقال اطلاعات و سرعت انتقال این کابل ها نسبت به نمونه utp این کابل ها بیشتر است، در قرقره های ۵۰۰ متری قابل عرضه است و قیمت کابل شبکه مانند سایر کابل های وارداتی همواره به قیمت ارز وابسته است و لازم است مشتریان به صورت به روز قیمت این کابل ها را از آراد کابل دریافت نمایند.

پخش عمده کابل شبکه لئونی آلمان cat6 utp

علاوه بر کابل شبکه cat6 sftp لئونی، کابل شبکه cat6 utp لئونی آلمان نیز در این مجموعه عرضه می شود. این کابل ها در حلقه های ۳۰۵ متری با تست فلوک عرضه می شوند که مشتریان می توانند به صورت تضمینی از محصولات آراد کاب استفاده نمایند. محصولات لئونی آلمان یکی از بهترین کابل های شبکه در ایران به شمار می روند که در کنار سایر کابل های شبکه ایرانی و خارجی به مشتریان ارائه می شود.

کابل شبکه لئونی

کابل شبکه ایرانی و خارجی در آراد کابل

آراد کابل در راستای رسالت خود برای عرضه انواع کابل های مخابراتی و فیبر نوری، کابل های شبکه ایرانی و خارجی را نیز در لیست فروش خود قرار داده است. کابل های شبکه ایرانی از قبیل :

از جمله برند های این مجموعه است که توصیه می شود مشتریان کابل های شبکه در صورت امکان از برند های ایرانی در پروژه های خود استفاده نمایند تا بتوانیم با حمایت از تولیدات داخلی راه را برای اشتغال جوانان ایران عزیز هموار نماییم.

علاوه بر کابل های شبکه، کابل تلفن مخابراتی در انواع مختلف زمینی، هوایی، ژله فیلد خاکی، کابل های فیبر نوری در این مجموعه به صورت تخصصی عرضه می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

کابل شبکه CAT 6 SFTP

کابل شبکه CAT 6 SFTP بهترین برند ها

مجموعه آراد کابل، مرکز فروش عمده کابل شبکه CAT 6 SFTP از بهترین برند های …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام