عرضه فیبر نوری
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کابل ژله فیلد / نمایندگی فروش کابل ژله فیلد ۴۰۰ زوج
بازار فیبر نوری ایران

نمایندگی فروش کابل ژله فیلد ۴۰۰ زوج

نمایندگی فروش کابل ژله فیلد خاکی و کانالی در انواع ۱۰، ۲۰، ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۷۰، ۱۰۰، ۲۰۰، ۳۰۰، ۴۰۰، ۵۰۰، ۶۰۰ و ۱۲۰۰ زوج در سایز های ۰٫۴ و ۰٫۶ به صورت ویژه به پروژه های مخابراتی سراسر کشور ارائه می نماید.
به صورت کلی کابل های برق و مخابراتی به دلیل استفاده در محیط های مختلف با ساختمان های متفاوتی تولید می شوند که لازم است با توجه به محیط پروژه ها، کابل های متناسب با آن خریداری شوند.
کابل ژله فیلد خاکی و کانالی به عنوان خاص ترین کابل های مخابراتی که ساختمان متقاوتی نسبت به کابل های زمینی و هوایی با عایق های پی وی سی و xlpe دارا می باشند، مورد استفاده در مراکز مخابراتی و همچنین پروژه های توسعه مشترکین تلفن ثابت مورد استفاده قرار می گیرند.
کابل مخابراتی ژله فیلد خاکی یا BFC در سایز های ۰٫۴ و ۰٫۶ تولید شده و این کابل ها غالبا در قرقره های ۱۰۰۰ متری به بازار عرضه می شوند.
کابل های ژله فیلد کانالی نیز که مشخصه CFC شناسایی می شوند و کاربرد آنها در کانال های کابل ها می باشد نیز با سایز های ۰٫۴ و ۰٫۶ تولید شده و به بازار عرضه می شوند.

کارخانه های تولید کننده کابل ژله فیلد

کارخانه هایی که در ایران کابل های مخابراتی ژله فیلد خاکی و کانالی را تولید کرده و به بازار عرضه می کنند، کارخانه شهید قندی یزد، تهران سیمین فر و رفسنجان است که محصولات این کارخانه ها به صورت ویژه در آراد کابل به پروژه های مخابراتی سراسر کشور عرضه می شود.

کابل ژله فیلد با برند های خارجی موجود در بازار

غالبا به دلیل پیشرو بودن کابل های ایرانی در میان کشور های منطقه به ویژه کابل های با هادی مسی، غالبا تولیدات داخلی به دلیل کیفیت های مناسبی که دارند همواره مورد توجه پروژه های مختلفی در سراسر کشور بوده اند. در میان برند های خارجی که به ندرت در بازار ایران کابل های مخابراتی ژله فیلد را عرضه می کنند، چند برند ترکیه ای می باشند که به دلیل قیمت مناسبی که دارند، کیفیت به مراتب پایین تری را در اختیار شما قرار می دهند. به همین دلیل توصیه می شود که از محصولات تولید داخل در این حوزه استفاده شود.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

کابل 50 زوج خاکی

کابل ۵۰ زوج خاکی ژله فیلد قیمت عمده

مرکز خرید آراد کابل، کابل ۵۰ زوج خاکی ژله فیلد با سایز های مختلف را …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام