عرضه فیبر نوری
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کابل مخابراتی / نمایندگی فروش کابل مخابراتی زمینی
بازار فیبر نوری ایران

نمایندگی فروش کابل مخابراتی زمینی

نمایندگی فروش کابل مخابراتی زمینی، به صورت کلی انواع کابل مخابراتی زمینی، هوایی، ژله فیلد خاکی و کانالی و همچنین به صورت مهاردار تولید می‌شوند و قیمت هر کدام از این کابل ها بسته به تعداد زوج سیم های استفاده شده در ساختمان کابل متفاوت است را با برند های مختلف عرضه می کند.
کابل های مخابراتی که با نام کابل های تلفن شناسایی می شوند و بسیاری از مشتریان این کابل ها را با این نام می شناسند، با عایق مشکی و طوسی تولید می شوند که کابل های مخابراتی با عایق مشکی به کابل های زمینی معروفند.
اگر بخواهیم کابل های طوسی مخابراتی که به کابل های هوایی شهرت دارند را به لحاظ قیمتی با کابل های مشکی یا زمینی مقایسه کنیم، قیمت کابل های مشکی به دلیل استفاده از عایق پلی اتیلن کراسلینک در ساختمان آنها که از کابل در برابر اشعه خورشید محافظت می کند بیشتر است.

کابل مخابراتی طوسی

همچنین عامل تفاوت قیمت دیگری این کابل ها استفاده از آنها در پروژه‌های مخابراتی می باشد که لازم است مشتریان برای خرید این محصولات در مرحله اول به تعداد مشترکین تلفن ثابت خود که قرار است به کابل ها متصل شوند توجه کرده و در مرحله دوم به محلی که کابل در آن مورد استفاده قرار می گیرد توجه نمایند تا از این طریق بتوانند کابل مخابراتی مناسب را انتخاب نمایند.

کابل مخابراتی زمینی

کابل های مخابراتی طوسی به دلیل استفاده از عایق pvc در تولید آنها متناسب استفاده در داخل ساختمان می باشد و به همین دلیل به این کابل ها، کابل های داخل ساختمان نیز گفته می شود و کابل های مشکی به دلیل دارا بودن عایق کراسلینگ و مقاوم بودن آنها در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید قابل استفاده در خارج از ساختمان است و به همین دلیل به عنوان کابل های مخابراتی خارج از ساختمان نیز شناخته می شوند.
کابل های مخابراتی زمینی تنها در سایز ۰٫۶ میلی متر مربع تولید می شوند که این کابل ها در انواع ۲، ۴، ۶، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵، ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۱۰۰، ۱۵۰ و ۲۰۰ زوج توسط برند های مختلف تولید شده و به بازار عرضه می شوند.

کابل مخابراتی زمینی

خرید بهترین کابل مخابراتی زمینی بازار

با توجه به توضیحات مطرح شده و نیاز بسیاری از پروژه ها به استفاده از کابل مخابراتی زمینی، بسیاری از مشتریان به دنبال خرید بهترین کابل های مخابراتی موجود در بازار می باشند تا از این طریق بتوانند سیگنال های بدون نویز را دریافت نموده، که این موضوع می‌تواند در کیفیت صدای دریافتی از طریق تلفن و همچنین سرعت اینترنت مشترکین تلفن ثابت نیز تاثیر گذار باشد.

از این رو اولین سوالی که مشتریان از کارشناسان فروش مجموعه در خصوص کابل های مخابراتی دارند، بهترین برند موجود در بازار می باشد.

آراد کابل که به صورت کاملا تخصصی انواع کابل های مخابراتی را مطابق با نیازهای مشتریان با برندهای مختلف عرضه می کند، همواره برند کرمان را به عنوان بهترین برند تولید کننده کابل های مخابراتی همراه با کارخانه شهید قندی یزد به مشتریان معرفی می‌نماید و محصولات این کارخانه ها به صورت ویژه در این مجموعه موجود است.

کابل مخابراتی فویل دار

مشتریانی که به دنبال خرید کابل های مخابراتی با قیمت مناسب تر می باشند باید خاطر نشان کرد که آراد کابل با توجه به شناسایی این دسته از مشتریان و نیازهای آنها برندهای با قیمت مناسب نظیر رسانا، آمل و مازندران را نیز در لیست محصولات خود قرار داده است. لذا مشتریان می توانند در صورت نیاز خرید کابل های ارزان قیمت، این موضوع را به کارشناسان فروش مجموعه اطلاع دهند تا آنها بتوانند بر اساس موجودی های مجموعه گزینه مناسب را به آنها معرفی نمایند.

فروش کابل مخابراتی زمینی cca

کابل مخابراتی زمینی علاوه بر این که با هادی تمام مس تولید می شوند به دلیل اهمیت قیمت برای برخی از پروژه ها، امکان تولید این کابل ها با روکش مس و هادی آلومینیومی نیز وجود دارد که به آنها کابل های مخابراتی زمینی cca گفته می شود.
هادی های کابل های مخابرتی زمینی با روکش مسی و مغز آلومینیوم می باشد که قیمت این کابل ها به مراتب از کابل های تمام مس موحود کمتر است و به همین دلیل بسیاری از مشتریانی که قصد دارند ارزان ترین کابل های مخابراتی موجود در بازار را خریداری نمایند، به دنبال کابل مخابراتی زمینی و هوایی cca می باشند.

کابل مخابراتی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

کابلهای شهید قندی یزد

شرکت کابلهای شهید قندی یزد

شرکت کابلهای شهید قندی یزد در انواع مسی، فیبر نوری و کابل های شبکه توانسته …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام