عرضه فیبر نوری
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / کابل برق / مرکز فروش کابل برق سیمکو
بازار فیبر نوری ایران

مرکز فروش کابل برق سیمکو

مرکز فروش انواع کابل برق سیمکو در انواع افشان، مفتولی، فشار ضعیف، فشار متوسط و فشار قوی، محصولات سیمکو را با قیمت رقابتی در اختیار مشتریان قرار می دهد. سیمکو یکی از بزرگترین تولید کنندگان کابل های برق در ایران به شمار می رود.
سیمکو یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان سیم و کابل در ایران می باشد که با توجه به دارا بودن خطوط تولید پیشرفته توانایی تولید کابل های مسی برق، کابل های افشان و خشک فشار ضعیف، فشار متوسط و فشار قوی در سایز های مختلف را دارا می باشد. به همین دلیل این کارخانه یکی از تولید کنندگان اصلی سیم و کابل در وندور لیست پروژه های مختلف می باشد که پروژه‌ها به دنبال خرید محصولات آن هستند.
آراد کابل با توجه به شناخت صحیح از نیازهای پروژه های سراسر کشور اقدام به عرضه تولیدات سیمکو به صورت مستقیم نموده است تا از این طریق بتوانند نیازهای مشتریان خود را پاسخ دهد.

کابل برق سیمکو

کابل های افشان برق، کابل های مفتولی و سیم و کابل‌های افشان و ارت از محصولات اصلی سیمکو بوده که به صورت موجود قابل ارائه به مشتریان سراسر کشور می باشد. لذا مشتریان می‌توانند برای دریافت پیش فاکتور از لیست محصولات خود به صورت به‌روز درخواست خود را به واحد فروش شرکت آراد کابل ارائه نمایند.

کابل برق سیمکو به دلیل رعایت استاندارد های تولیدی یکی از برترین تولیدات ایران در زمینه صادراتی نیز به شمار می رود که در بسیاری از پروژه ها خرید کابل برق سیمکو به عنوان اولویت اصلی خریداران این کابل ها شناخته شده است.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

ارزانترین کابل برق

ارزانترین کابل برق استاندارد + فروش ویژه

ارزانترین کابل های برق استاندارد با قیمت فروش ویژه در آراد کابل در نمونه های …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام