عرضه فیبر نوری
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کابل آرموردار / مرکز فروش انواع کابل آرموردار
بازار فیبر نوری ایران

مرکز فروش انواع کابل آرموردار

مرکز فروش انواع کابل آرموردار فشار ضعیف، فشار متوسط و فشار قوی در انواع مسی و آلومینیومی، این کابل ها را به صورت ویژه در قرقره های ۱۰۰۰ متری و به صورت برش در متراژ های مورد نیاز مشتریان به آنها ارائه می کند. این مرکز فروش به صورت کاملا تخصصی انواع کابل های زره دار را به پروژه های صنعتی و غیر صنعتی عرضه می کند.

 کابل های آرمودار یا زره دار یکی از کابل های مهم در پروژه های برقی می باشد که به دلیل دارا بودن زره در ساختمان کابل، از هادی های داخلی کابل که وظیفه اصلی انتقال برق را بر عهده دارند، محافظت می کند.

کابل آرموردار

انواع کابل برق آرموردار برای استفاده در سیستم های برق تک فاز و سه فاز، در سایز های متنوعی تولید می شوند، که از جمله این سایز ها می توان به سایز های ۱٫۵ تا ۲۴۰ میلی متر مربع اشاره نمود که در انواع تک رشته تا پنج رشته قابل تولید می باشد.

انواع کابل آرمودار فشار ضعیف

کابل برق آرموردار فشار ضعیف برای استفاده در سیستم های برق تک فاز و سه فاز در ولتاژ های زیر ۱۰۰ متر در سایز های ۱٫۵، ۲٫۵، ۴، ۶، ۱۰، ۱۶، ۲۵، ۳۵، ۵۰، ۷۰، ۹۵، ۱۲۰، ۱۵۰، ۱۸۵، ۲۴۰، ۳۰۰، ۴۰۰ و ۵۰۰ میلی متر مربع تولید می شوند که این کابل ها با عایق pvc و xlpe قابلیت تولید داشته و بسته به مشخصات فنی مورد نیاز مشتریان و پروژه های سراسر کشور می تواند به آنها ارائه شود.

کابل آرمودار فشار ضعیف با عایق pvc با مشخصات فنی NYRY عرضه می شود و این کابل ها با عایق xlpe با مشخصات فنی N2XYRY تولید شده و عرضه می شود.

کابل آرموردار فشار ضعیف

 

انواع کابل آرمودار فشار متوسط ۲۰ کیلوولت

کابل آرمودار فشار متوسط ۲۰ کیلوولت در انواع مسی و آلومینیومی یکی دیگر از کابل های مهم مورد استفاده در صنعت برق می باشد که در پروژه های متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد.

این کابل ها در رنج ولتاژی ۱۲ تا ۲۰ کیلوولت استفاده می شود که نوع آرموردار این کابل ها به صورت دفنی در پروژه های قرار می گیرند.

کابل های ۲۰ کیلوولت آرمودار غالبا با عایق xlpe تولید می شوند که به آنها کابل های با عایق کراسلینک نیز گفته می شود.

کابل آرموردار فشار متوسط

 

انواع کابل آرموردار فشار قوی ۳۳ کیلوولت

انواع کابل های آرموردار فشار قوی ۳۳ کیلوولت نیز مانند کابل های ۲۰ کیلوولت به صورت مسی و آلومینیومی تولید می شوند که تفاوت آنها با کابل های فشار متوسط در ساختمان داخلی کابل می باشد و اینکه در رنج ولتاژی ۳۳ کیلوولت از این کابل ها استفاده می شود.

کابل فشار قوی آرموردار

نمونه های زره دار یا آرموردار این کابل ها به همراه نمونه بدون زره کابل های فشار قوی در مجموعه آراد کابل قابل ارائه به مشتریان می باشد.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

کابل ابزار دقیق آرموردار

کابل ابزار دقیق آرموردار قیمت خرید

مجموعه آراد کابل، مرکز فروش کابل ابزار دقیق آرموردار با قیمت خرید عمده در بازار …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام