عرضه فیبر نوری
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / کابل 20 کیلوولت / قیمت کابل ۲۰ کیلوولت آلومینیومی لاله زار
بازار فیبر نوری ایران

قیمت کابل ۲۰ کیلوولت آلومینیومی لاله زار

قیمت کابل ۲۰ کیلوولت آلومینیومی زره دار و بدون زره به دلیل نوسانات قیمت آلومینیوم در بازار، لازم است به صورت به روز استعلام شود. این کابل ها در سایز های ۳۵ تا ۵۰۰ میلی متر مربع به صورت زمینی و در سایز های ۳۵ تا ۱۲۰ میلی متر مربع به صورت خودنگهدار تولید می شوند.

قیمت کابل ۲۰ کیلوولت در مقایسه با کابل های مسی ۲۰ کیلوولت آلومینیومی بسیار متفاوت است و قیمت ارزان تر کابل های آلومینیومی فشار متوسط باعث می شود که پروژه ها بتوانند به آسانی کابل های مورد نیاز خود را با قیمت ارزان تر خریداری نمایند.

کابل های ۲۰ کیلوولت ساختمان متفاوتی نسبت به کابل فشار ضعیف داشته و به همین دلیل قیمت کابل های فشار متوسط در مقایسه با Low voltage بسیار متفاوت می باشد. برند های متعددی در ایران کابل های ۲۰ کیلوولت را عرضه می کنند که در این میان برند های:

  • کابل یزد
  • کابل ابهر
  • کابل البرز
  • کابل سیمکو
  • کابل مغان

از نام های شناخته شده به شمار می روند.

قیمت کابل 20 کیلوولت

کابل ۲۰ کیلوولت کدام برند کیفیت بالاتری دارد؟

با توجه به اینکه کشور ایران در زمینه تولید کابل، یکی از کشور های برتر در منطقه به شمار می رود، غالبا برند های ذکر شده همگی از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد. اما در زمینه سفارش و خرید این محصولات، برخی پروژه ها قصد دارند در کمترین زمان ممکن، محصولات مورد نیاز خود را خریداری نمایند. که در یان میان لازم است به سراغ برند هایی برویم که این کابل ها را به صورت تولید شده در انبار خود موجود دارند. که با این رویکرد آراد کابل کابل یزد را به عنوان گزینه اصلی به شما معرفی می نماید.

کابل یزد در تمامی سایز ها به ضورت موجود در انبار تهران این مجموعه موجود بوده و می تواند گزینه مناسبی برای مشتریان به شمار رود. کابل های مسی و آلومینیومی یزد در سایز های مختلف به سراسر کشور قابل ارسال است.

به دلیل نوسانات بسیار زیاد در بازار سیم و کابل و کابل های مسی و آلومینیومی این مجموعه به صورت به روز و از طریق تماس با واحد فروش قیمت محصولات خود را در قالب پیش فاکتور به شما ارائه می کند. با ما همراه باشید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (2 امتیاز)
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

کابل کراسلینک 20 کیلو ولت

کابل کراسلینک ۲۰ کیلو ولت قیمت روز

تخصصی ترین مرکز فروش کابل کراسلینک ۲۰ کیلو ولت، شرکت آراد کابل می باشد که …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام