عرضه فیبر نوری
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / کابل خودنگهدار / قیمت کابل خودنگهدار آلومینیومی سایز ۷۰
بازار فیبر نوری ایران

قیمت کابل خودنگهدار آلومینیومی سایز ۷۰

قیمت کابل خودنگهدار سایز ۷۰ به دلیل آلومینیومی بودن این کابل ها نسبت به کابل های مسی مناسب تر است اما کابل خودنگهدار به دلیل رسانایی کمتر آلومینیوم نسبت به مس قیمت مناسب تری را برای مشتریان این محصولات به همراه خواهد داشت.

کابل خودنگهدار آلومینیومی غالبا در مسافت های طولانی مورد استفاده قرار می گیرند و قیمت مناسب آنها می تواند بهترین گزینه برای ترغیب مشتریان برای خرید آنها به شمار رود. کابل خودنگهدار سایز ۷۰ که در انواع ۵ و ۶ سیمه تولید شده و سایز این کابل ها و رشته های استفاده شده در ساختمان آن به صورت ۲۵+۲۵+۷۰+۷۰*۳ و ۷۰+۱۶+۷۰*۳ می باشد که بسته به نیاز مشتریان می تواند در اختیار آنها قرار گیرد.

قیمت کابل خودنگهدار

کابل خودنگهدار از عایق پلی اتیلن یا xlpe در ساختمان آن استفاده شده است و این موضوع به دلیل مقاوم بودن این عایق xlpe نسبت به عایق پی وی سی است که به صورت معمول در ساختمان کابل های مسی قرار گرفته است.

کابل خودنگهدار سایز ۷۰ و تامین آمپراژ در مسافت های مختلف

کابل خودنگهدار ۷۰ که برای مسافت های مختلف خریداری می شود بسته به میزان آمپراژ مصرفی تعیین شده و خریداری می شود. به عنوان نمونه اگر بخواهیم میزان آمپراژی که در مسافت های مختلف این سایز کابل در برق سه فاز برای مشترک تامین می نماید را بررسی نماییم باید اینگونه اشاره نماییم:

  • کابل خودنگهدار ۷۰ در مسافت ۵۰ متری ۱۵۵ آمپر
  • در مسافت ۱۵۰ متری ۱۱۵ آمپر
  • در مسافت ۲۰۰ متری ۸۸ آمپر
  • در مسافت ۲۵۰ متری ۶۹ آمپر
  • در مسافت ۳۰۰ متری ۵۷ آمپر
  • در مسافت ۳۵۰ متری ۴۹ آمپر
  • در مسافت ۴۰۰ متری ۴۳ آمپر
  • در مسافت ۴۵۰ متری ۳۸ آمپر
  • در مسافت ۵۰۰ متری ۳۲ آمپر

را تامین می نماید. مشتریانی که قصد خرید کابل خودنگهدار ۷۰ را دارند می توانند بسته به میزان مسافت خود از آمپراژی که در طرف مصرف کننده تامین می شود بر طبق موارد ذگر شده بالا آگاهی یافته و خرید مطمئنی را تجربه نمایند.

قیمت کابل خودنگهدار

نحوه خرید کابل خودنگهدار ۷۰

مرکز کابل ایرانی به عنوان مرکز فروش انواع کابل خودنگهدار در سایز های مختلف، کابل خودنگهدار سایز ۷۰ را با قیمت مناسب و از کابل های استاندارد و دارای تاییدیه توانیر در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. مشتریان از سراسر کشور می توانند برای آگاهی از قیمت کابل خودنگهدار در سایز های مختلف به صورت به روز با واحد فروش بازار سیم و کابل ایران تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایند. در همان روز ثبت سفارش امکان ارسال بار به سراسر کشور برای مشتریان وجود دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

کابل خودنگهدار 120 سه فاز

مرکز خرید کابل خودنگهدار ۱۲۰ سه فاز مسین

مجموعه آراد کابل، مرکز خرید کابل خودنگهدار ۱۲۰ سه فاز هوایی مسین (کابل خود نگهدار …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام