عرضه فیبر نوری
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کابل اختر / قیمت کابل خودنگهدار اختر اصفهان
بازار فیبر نوری ایران

قیمت کابل خودنگهدار اختر اصفهان

قیمت کابل خودنگهدار اختر اصفهان که یکی از برترین تولید کنندگان کابل آلومینیومی در ایران می باشد، به صورت به روز قابل ارائه به مشتریان این کابل ها در سراسر کشور می باشد. خرید مستقیم از کارخانه با قیمت رقابتی و بدون واسطه یکی از ویژگی های خرید از این مرکز فروش به شمار می رود.

سیم و کابل اختر ببا تولید انواع کابل های آلومینیومی زمینی و خودنگهدار توانسته است با ارائه محصولات دارای تاییدیه، در بسیاری از استان های کشور محصولات خود را با تاییدیه توانیر ارائه نماید.

کابل خودنگهدار اختر در انواع دو سیمه تا شش سیمه در سایز های ۱۶، ۲۵، ۳۵، ۵۰، ۷۰، ۹۵ و ۱۲۰ میلی متر مربع تولید و عرضه می شوند. این کابل ها به دلیل قیمت مناسب نسبت به کابل های مسی همواره مورد توجه مشتریان در پروژه ها و استفاده های شخصی بوده است.

کابل های آلومینیومی اختر به ویژه کابل های خودنگهدار که به صورت هوایی استفاده می شوند با انتخاب سایز مناسب کابل، می تواند در هزینه های مشتریان این کابل ها تا حد زیادی تاثیر گذار باشد.

برخی از مشتریان دغدغه افت ولتاژ کابل های آلومینیومی را دارند که در پاسخ به این دسته از مشتریان می توان خاطر نشان نمود که معمولا در انتخاب سایز کابل های آلومینیومی دو سایز بالاتر از سایز کابل های مسی در نظر گرفته می شود، چرا که هدایت الکتریکی آلومینیوم کمتر از مس بوده و لازم است با انتخاب سایز بالاتر از افت ولتاز در کابل های آلومینیومی جلوگیری شود.

انتخاب سر انگشتی سایز کابل  آلومینیومی

در انتخاب سر انگشتی سایز کابل آلومینیومی یک راه احل بسیار آسان به مشتریان پیشنهاد می شود تا بتوانند سایز کابل مورد نیاز خود را انتخاب نمایند. کافیست از طریق این رابطه طول کابل در آمپر مصرفی یا عمان جریان مصرفی ضرب شده و بر عدد ۳۰۰ تقسیم شود. این محاسبه ساده می تواند سایز مناسب را برای استفاده در یک تاسیسات برقی در اختیار مشتری قرار دهد. هر چند عوامل مهم دیگری نیز در انتخاب سایز کابل مهم و تاثیر گذار است اما این رابطه ساده ترین راه برای انتخاب سر انگشتی سایز کابل های آلومینیومی می باشد.

کابل آلومینیومی اختر

آگاهی از قیمت روز کابل خودنگهدار اختر

برای آگاهی از قیمت روز کابل خودنگهدار اختر و کابل های آلومینیومی این برند لازم است مشتریان به صورت به روز اقدام به استعلام قیمت این محصولات نمایند. چرا که کابل های آلومینیومی همواره با تغییر قیمت همراه می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

تولید کابل خودنگهدار اختر

تولید کابل خودنگهدار اختر قیمت کارخانه

تولید کابل خودنگهدار اختر تک فاز و سه فاز با بهترین قیمت فروش با تاییدیه توانیر با متراژ های عمده ویژه پروژه های تهران و شهرستان از طریق آراد کابل با بهترین برند های بازار برای مشتریان و همکاران در سراسر کشور مهیا شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام