عرضه فیبر نوری
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / کابل آلومینیومی / قیمت کابل آلومینیومی ۳۰۰ فروش عمده
بازار فیبر نوری ایران

قیمت کابل آلومینیومی ۳۰۰ فروش عمده

قیمت کابل آلومینیومی ۳۰۰ را که به صورت تک رشته تولید می شوند و از دو روکش در ساختمان کابل استفاده شده است را می توانید به صورت عمده فروشی از این مجموعه دریافت نمایید. آراد کابل تخصصی ترین مرکز فروش کابل آلومینیومی در ایران است.

کابل آلومینیومی ۳۰۰*۱ که از کابل های پرکاربرد در تاسیسات برق با مصرف بالا می باشد و جایگزین مناسبی برای کابل مسی ۱۸۵ تک رشته است را به صورت ویژه در لیست فروش خود قرار داده ایم. این کابل برای سیستم های برق تک فاز و سه فاز مورد استفاده است و در صورت ترکیب کابل های تک رشته با هم به صورت دو رشته و چهار رشته می تواند در تاسیسات برقی که آمپراژ بالای جریان را مصرف می کنند، مورد استفاده قرار گیرد.

کابل آلومینیوم 300

کابل آلومینیومی ۳۰۰ با برند های مختلف

آراد کابل به دلیل فروش تخخصی انواع کابل آلومینیومی زمینی و خودنگهدار کابل آلومینیومی سایز ۳۰۰ را در قرقره های ۱۰۰۰ متری عرضه می نماید. این کابل در صورت استفاده برای سیستم های برق سه فاز باید به صورت ۳ رشته سایز ۳۰۰ به عنوان فاز و یک رشته سایز ۱۵۰ به عنوان نول استفاده شود. برند های موجود در این مجموعه که همگی به صورت استاندارد تولید شده است عبارتند از:

  • یزد
  • سیمباف
  • اختر
  • مسین
  • پیشرو یزد
  • فروزان یزد

تاییدیه توانیر برای استفاده در برخی از پروژه ها می تواند لازم و ضروری باشد که به همین دلیل در موقع خرید حتما با کارشناس فروش مربوطه در این خصوص مشورت نمایید.

کابل آلومینیومی تک سیمه ۳۰۰*۱ دو روکش

به دلیل استفاده از کابل های آلومینیومی زمینی به صورت دفنی، این کابل ها از دو روکش در ساختمان انها استفاده شده است که در برابر صدمات احتمالی در زمان دفن کابل می تواند در محافظت از کابل موثر باشد. استفاده از دو نوع عایق pvc و xlpe در ساختمان کابل های آلومینیومی متداول است.

کابل آلومینیوم 300

سایز های بالاتر کابل آلومینیومی ۳۰۰ فشار ضعیف

اگر به دنبال خرید کابل آلومینیومی با سایز های بالاتر از ۳۰۰ می باشید، کابل های با سایز ۴۰۰ و ۵۰۰ میلی متر مربع به صورت تک رشته قابل تولید است و در صورت نیاز به دریافت آمپراژ بیشتر می توانید از این سایز از کابل ها نیز استفاده نمایید.

سایز های پایین تر از کابل آلومینیومی ۳۰۰

در صورت استفاده از این کابل در برق تک فاز می توانید از سایز های ۲۴۰ و ۱۸۵ به عنوان سایز های پایین تر از ۳۰۰ به عنوان سیم تک رشته استفاده نمایید. اما در صورت نیاز به استفاده از کابل آلومینیومی سه فاز با سطح مقطع کمتر از ۳۰۰ می توانید از کابل های :

  • ۱۲۰+۲۴۰*۳
  • ۹۵+۱۸۵*۳

استفاده نمایید.

انتخاب سایز کابل یک امر تخصصی می باشد که در صورت تصمیم به خرید کابل های آلومینیومی می توانید از کارشناسان ما در این راستا به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

هادی هوایی آلومینیومی

هادی هوایی آلومینیومی AAC و AAAC و ACSR + کارخانه ماهان کابل امیر

هادی هوایی آلومینیومی AAC، AAAC و ACSR که برای استفاده در توزیع و انتقال برق …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام