عرضه فیبر نوری
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کابل آرموردار / قیمت فروش کابل آرموردار برق
بازار فیبر نوری ایران

قیمت فروش کابل آرموردار برق

قیمت فروش کابل آرموردار برق در انواع فشار ضعیف، فشار متوسط یا ۲۰ کیلوولت و ۳۳ کیلو ولت یا فشار قوی، به صورت به روز به مشتریان این محصولات که غالبا از این کابل ها در پروژه های مختلف استفاده می کنند، ارائه می شود. لازم است مشتریان برای دریافت آخرین قیمت این محصولات بنا به سایز های مورد نیاز خود با این مجموعه تماس بگیرند.

در ابتدا قصد داریم اطلاعاتی فنی در خصوص کابل آرمودار و انواع مختلف این کابل ها که در بازار عرضه می شوند، به شما مشتریان گرامی ارائه نماییم. کابل آرموردار یا زره دار به دلیل دارا بودن زره در ساختمان کابل غالبا در محل هایی استفاده می شود که احتمال وارد شدن صدمه به بدنه کابل وجود دارد. به همین دلیل کابل های زره دار می تواند از زخمی و قطع شدن رشته های داخلی کابل که جریان برق از آن عبور می کند، جلوگیری نماید.

کابل آرموردار چیست؟

کابل آرمودار به کابل های داری زره یا آرمورد گفته می شود که این کابل ها غالبا در محیط های صنعتی و غیر صنعتی به صورت دفنی و همچنین محل هایی که احتمال وارد شدن صدمه مکانیکی به ساختمان کابل وجود دارد، مورد استفاده قرار می گیرند. این کابل ها با عایق پی وی سی و xlpe تولید می شوند و لازم است در هنگام خرید این کابل ها به مشخصات فنی مورد نیاز خود توجه شود و در صورت عدم آشنایی با این کابل ها لازم است از مشاوره های کارشناسان فروش این مجموعه استفاده نمایید.

کابل آرموردار

کابل آرموردار فشار ضعیف و مشخصات فنی این کابل ها

کابل های آرمودار در فشار ضعیف به صورت تک رشته و چند رشته برای استفاده در سیستم های برق تک فاز و سه فاز تولید می شوند. غالبا زره استفاده شده در این نوع از کابل ها تفاوتی به لحاظ ساختمان نداشته و کابل های فشار ضعیف، همگی از این استاندارد در تولید آنها استفاده شده است . اما در خصوص کابل های ۲۰ کیلو ولت زره کابل ها متفاوت است و به صورت زره ورق و زره میله تولید می شوند.

کابل های فشار ضعیف آرمودار به صورت NYRY و N2XRY تولید می شوند که این تفاوت ساختمان این کابل ها در نوع عایق استفاده شده در آنها می باشد. کابل NYRY دارای عایق از جنس پی وی سی می باشد و N2XRY دارای عایق xlpe بوده و با این مشخصات به بازار عرضه می شود.

کابل آرمودار فشار ضعیف

کابل آرمودار فشار متوسط ۲۰کیلوولت

کابل های آرمودار فشار متوسط ۲۰ کیلوولت یکی از کابل های مهم در صنعت برق می باشد که در انواع مسی و آلومینیومی تولید شده و به بازار عرضه می شوند. نوع مسی کابل آرموردار ۲۰ کیلوولت در دو نوع زره ورق و زره میله تولید می شود که نمونه کابل های با زره ورق قیمت مناسب تری را نسبت به کابل های با زره میله دارا می باشند.

کابل های آرمودار ۲۰ کیلوولت آلومینیومی به صورت ویژه با زره میله تولید می شوند و مانند نمونه مسی این کابل ها تنوع در زره به کار رفته شده در ساختمان این کابل ها وجود ندارد.

کابل آرموردار فشار متوسط

کابل آرموردار فشار قوی ۳۳ کیلو ولت

کابل آرموردار ۳۳ کیلوولت فشار قوی نیز مانند کابل های ۲۰ کیلوولت در انواع مسی و آلومینیومی با زره میله و ورق تولید می شوند و این ویژگی مربوط به کابل های مسی ۳۳ کیلوولت می باشد. این کابل ها به لحاظ مشخصات فنی شبیه کابل های ۲۰ کیلوولت هستند و تنها تفاوت آنها در ساختمان هادی کابل می باشد که در رنج ولتاژی ۳۳ کیلوولت استفاده می شود.

کابل 20 کیلو ولت

کابل آرمودار سربدار و کاربرد آن

کابل آرمودار سربدار به کابل هایی گفته می شود که این کابل ها علاوه بر زره دارای ساختمان سربی نیز می باشند و استفاده از سرب در این کابل ها برای استفاده در محل های خاص می باشد. کابل های آرموردار سربدار برای استفاده در محیط های صنعتی حاوی روغن و مواد اسیدی و بنزینی نظیر پمپ های بنزین مناسب است و علت اصلی تولید این کابل ها، این مورد می باشد.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

کابل ابزار دقیق آرموردار

کابل ابزار دقیق آرموردار قیمت خرید

مجموعه آراد کابل، مرکز فروش کابل ابزار دقیق آرموردار با قیمت خرید عمده در بازار …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام