عرضه فیبر نوری
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / کابل دو زوجی / فروش انواع کابل دو زوجی تلفن
بازار فیبر نوری ایران

فروش انواع کابل دو زوجی تلفن

فروش کابل دو زوجی تلفن در سایز های ۰٫۴، ۰٫۵ و ۰٫۶ با عایق طوسی و مشکی برای استفاده در داخل و خارج ساختمان با دارا بودن فویل جهت حذف نویز های محیطی از طریق بازار سیم و کابل ایران آغاز شده است.

کابل دو زوجی تلفن یکی از محصولات پرکاربرد در تاسیسات ساختمانی برای اتصال مشترکین به خطوط تلفن می باشد و به همین دلیل لازم است مشتریان در خرید این کابل ها دقت نمایند تا سیگنال های مخابراتی آنها دچار نویز نشده و از همه مهمتر بر روی سرعت اینترنت این کابل ها تاثیر نداشته باشد.

کابل دو زوجی تلفن مشکی در سایز ۰٫۶ تولید می شوند و برای محل هایی که کابل در خارج از ساختمان و در معرض نور خورشید قرار دارد، مناسب می باشد. اما کابل های تلفن ظوسی مناسب استفاده داخل ساختمان در سایز های ۰٫۴، ۰٫۵ و ۰٫۶  تولید می شوند و استفاده کنندگان می توانند سایز مناسب را برای خود برگزینند.

کابل دو زوجی تلفن فویل دار چیست؟

کابل دو زوجی تلفن از نوع فویل دار به کابل هایی گفته می شود که به عنوان کابل تلفن و آیفون در پروژه های ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. این کابل ها به دلیل وجود نویز های محیطی که می تواند بر روی سیگنال ها تاثیر گذار باشد، به صورت فویل دار تولید می شوند و به هیچ وجه توصیه نمی شود که از کابل های تلفن بدون فویل برای آیفون های تصویری و خطوط  تلفن استفاده شود.

بهترین کابل دو زوجی تلفن در بازار

بسیاری از مشتریان به دنبال خرید بهترین کابل دو زوجی تلفن موجود در بازار برای استفاده خود می باشند. اگر بخواهیم مشاوره خرید این کابل ها را در اختیار مشتریان قرار دهیم، باید کابل تلفن دو زوجی کرمان را به آنها پیشنهاد نماییم. کرمان با تولید محصولات صادراتی با کیفیت ترین کابل های تلفن را تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهد. این مجموعه با وجود تنوع برند موحود در میان کابل های تلفن دو زوجی، همواره کابل کرمان را به مشتریان خود پیشنهاد می دهد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام