عرضه فیبر نوری
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / کابل برق / فروش کابل برق قدرت فشار ضعیف افشان
بازار فیبر نوری ایران

فروش کابل برق قدرت فشار ضعیف افشان

فروش کابل برق قدرت افشان در سایز های متنوع به صورت تک سیمه تا پنج سیمه برای استفاده در سیستم های برق تک فاز و سه فاز به صورت ویژه از طریق این مجموعه آغاز شده است.
کابل برق قدرت که در رنج ولتاژی low voltage استفاده می شوند با هادی مسی و آلومینیومی تولید شده و این کابل ها در انواع زره دار و بدون زره و همچنین به صورت شیلد دار قابل تولید می باشند. انتخاب کابل های برق قدرت همواره یکی از دغدغه های مشتریان می باشد که قصد دارند از کابل های برق قدرت در پروژه های خود استفاده نمایند.
در گام نحست باید محلی که کابل قرار است در ان مورد استفاده قرار گیرد تعیین شود. اینکه کابل به صورت دفنی یا زمینی استفاده می شود یا به صورت هوایی کاملا حائز اهمیت بوده و به همین دلیل در گام نخست می بایست محیطی که کابل قرار است در آن مورد استفاده قرار گیرد تعیین شده و در گام دوم متراژ دقیق کابل مورد نیاز اندازه گیری شود.
در مراحل بعدی، بودجه تعیین شده برای کابل های برق قدرت حائز اهمیت است و باید نوع کابل و هادی آن که مسی و آلومینیومی می باشد باید تعیین شود، چرا که کابل های مسی به مراتب قیمت بالاتری نسبت به کابل های آلومینیومی دارا هستند. اگر بودجه شما برای خرید کابل های مسی باکیفیت محدود می باشد پیشنها می شود از کابل های برق آلومینیومی استاندارد در سایز های مناسب استفاده نمایید.
برند های مختلفی کابل برق قدرت تک رشته تا ۵ رشته را به صورت افشان و مفتولی با عایق پی وی سی و xlpe تولید کرده و عرضه می نمایند، اما باید گزینه ای انتخاب و خریداری شود که استاندارد های لازم در تولید آن کابل ها رعایت شده باشد و تاییدیه های لازم برای استفاده در پروژه های مختلف را دارا باشد.

هشدار در خرید کابل های برق قدرت فشار ضعیف

هشدار که باید به مشتریان در زمان خرید کابل برق فشار ضعیف داده شود این است که اگر از محصولات موجود در بازار و برند های شناخته شده آن آگاهی کافی را ندارند، لازم است از مشاوره های کارشناسان فروش ما بهره مند شوند تا گزینه مناسب برای خرید این کابل ها به انها معرفی شود. برند های مختلفی در شرکت آراد کابل برای ارائه به مشتریان موجود است که تنوع در قیمت و کیفیت این برند ها لحاظ شده است تا مشتریان بتوانند بنا به توان مالی خود اقدام به خرید محصولات نمایند.

فروش کابل برق قدرت موجود در بازار ایران

همانطور که اشاره گردید کابل های برق قدرت که در رنج ولتاژی زیر ۱۰۰۰ ولت استفاده می شوند، علاوه بر اینکه با هادی های مسی و آلومینیومی تولید می شوند، ساختمان این کابلها متناسب با نیاز پروژه های مختلف که از این محصولات در محیط های متنوع استفاده می کنند، دارای تنوع می باشد.
کابل های برق قدرت زره دار یا آرموردار یکی از این کابل ها می باشند که در انواع مسی تولید شده و در محیط هایی استفاده می شوند که این کابل ها در معرض آسیب های فیزیکی قرار دارند. مانند زمانی که کابل به صورت دفنی مورد استفاده قرار می گیرد.

کابل زره دار

نوع دیگر کابل های برق قدرت موجود نمونه شیلد دار این کابل ها می باشند که به دلیل  دارا بودن شیلد در ساختمان کابل از اثرات مغناطیسی جریان برق بر روی سایر کابل ها کاسته و همچنین در کابل های فرمان شیلد دار از اثر نویز های محیطی بر روی کابل می کاهد.

کابل شیلد دار

نمونه مهم دیگر کابل های برق قدرت به کابل های نسوز و سیلیکونی اختصاص دارد که این کابل ها به دلیل دارا بودن عایق از جنس سیلیکون که ماده ای نسوز می باشد، در برابر حریق تا دمای ۲۰۰ در جه سانتی گراد نیز مقاوم است.

کابل نسوز سیلیکونی

موردی که باید بدان اشاره نمود این است که انتخاب کابل بسیار مهم و حساس می باشد و لازم است که در هنگام انتخاب کابل از مشاورانی که در این زمینه تخصص لازم را دارا می باشند، مشاوره های لازم دریافت شود.

فروش کابل برق قدرت به صورت تخصصی با پیشنهاد بهترین برند های موجود در بازار ایران که می تواند برای بسیاری از مشتریان حائز اهمیت باشد از طریق این محموعه با ارائه مشاوره های رایگان از طریق این مرکز فروش انجام می شود.

منبع: آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

ارزانترین کابل برق

ارزانترین کابل برق استاندارد + فروش ویژه

ارزانترین کابل های برق استاندارد با قیمت فروش ویژه در آراد کابل در نمونه های …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام