عرضه فیبر نوری
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کابل افشان / خرید عمده کابل برق افشان سیمیا
بازار فیبر نوری ایران

خرید عمده کابل برق افشان سیمیا

خرید عمده انواع کابل برق افشان سیمیا یکی از تولیدکنندگان برتر سیم و کابل در ایران که بسیاری از مشتریان به دنبال لیست قیمت کابل های افشان، مفتولی، مخابراتی، فرمان، آلومینیومی و خودنگهدار این برند معتبر می باشند، از طریق این مجموعه برای مشتریان تهرانی و شهرستانی ممکن شده است.
سیم و کابل های افشان به دلیل استفاده در ولتاژ فشار ضعیف از سیم و کابل های پرکاربرد در تاسیسات برقی به شمار می‌رود، که برندهای مختلف با توجه به نیاز بازار و رقابت با شرکت های رقیب تولیدکننده این محصولات تلاش کرده اند انواع سیم و کابل های افشان را در لیست تولید خود جهت عرضه به بازار قرار داده است.
در میان برندهای موجود در بازار نام یک یا چند برند به عنوان برترین تولید کنندگان سیم و کابل در ایران شناخته می‌شود که در سال‌های اخیر سیمیا توانسته است، نام خود را در کنار تولیدکنندگان بزرگ ایران که محصولات خود را به کشورهای منطقه صادر می‌کنند نیز قرار دهد.

کابل افشان سیمیا

سیم و کابل برق افشان با بهترین استانداردهای لازم و با تاییدیه های توانیر جهت استفاده در پروژه های مختلف با برند سیمیا در این مجموعه موجود بوده و امکان ارسال بار برای مشتریان سراسر کشور فراهم شده است.
آراد کابل با توجه به همکاری با پروژه های مختلف در سراسر کشور محصولات متنوعی را جهت عرضه به مشتریان در لیست فروش خود قرار داده است که از بزرگترین مشتریان این مجموعه می‌توان به شرکت‌ ملی نفت و گاز و پتروشیمی، شرکت های مختلف فعال در شهرک های صنعتی استان های مختلف و همچنین پروژه های مخابراتی در سراسر کشور اشاره کرد که جهت تامین محصولات خود با آراد کابل قرارداد همکاری منعقد نمودند.
مشتریان در سراسر کشور می توانند با توجه به نیاز به خود انواع کابل های برق در سایز های مختلف، سفارش های خود را به صورت مستقیم از طریق شرکت آراد کابل ثبت نمایند.
بدون تردید کارشناسان ما به دنبال فروش محصول به مشتریان بوده و وظیفه خود را ارائه مشاوره در زمینه انتخاب محصول مناسب برای پروژه ها می‌دانند و از این رو همکاری مشتریان با این مرکز به صورت یکباره نبوده و امیدواریم با ارائه خدمات مناسب بتوانیم مشتریان خود را با خود همراه سازیم.

منبع : آراد کابل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

کابل 35*3 افشان لاستیکی

کابل ۲۵*۳ لاستیکی افشان یزد فروش ویژه

کابل ۲۵*۳ لاستیکی افشان EPR با خاصیت ضد آب ، ضد اسید و ضد روغن …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام