عرضه فیبر نوری
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کابل افشان / کابل ۶*۳ افشان قیمت خرید رقابتی
بازار فیبر نوری ایران

کابل ۶*۳ افشان قیمت خرید رقابتی

شرکت بازرگانی آراد کابل به منظور تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان افروش کابل ۶*۳ افشان با قیمت خرید رقابتی نموده است به همین منظور شرکت آراد کابل همواره اولین انتخاب مشتریان بوده است.

کابل 6*3 افشان

ساختمان کابل ۶*۳ افشان

کابل ۶*۳ افشان یکی از کابل های بسیار پرکاربرد در مصارف خانگی و تجاری می باشد که در جریان های سه فاز به کار گرفته می شود. ساختمان این کابل مرکب از هادی رسانای مسی، عایق PVC و روکش نهایی PVC می باشد.

از آنجاییکه وزن این کابل تاثیر مستقیمی در قیمت آن دارد و عمده وزن این کابل را نیز عنصر مس تشکیل می دهد، همواره مورد سوال مشتریان می باشد. وزن تقریبی کابل ۶*۳ افشان به صورت تقریبی ۳۰۰ کیلوگرم در هر هزار متر است.

قیمت کابل ۶*۳ افشان

همواره یکی از عوامل بسیار مهم که مورد سوال مشتریان می باشد قیمت کابل می باشد که به عوامل متعددی وابسته است. از عمده ترین عوامل جنس هادی کابل می باشد. جنس هادی کابل ۶*۳ افشان از جنس مس آنیل شده می باشد که درصد خلوص مس آن بسیار تاثیرگذار در وزن و قیمت کابل افشان است.

از دیگر عوامل بسیار موثر در قیمت کابل افشان ۶*۳ جنس روکش و عایق نهایی کابل می باشد. جنس روکش و عایق نهایی کابل افشان ۶*۳ از جنس عایق پلی وینیل کلراید یا PVC می باشد که ضخامت آن ۰٫۸ میلی متر است.

از دیگر عوامل بسیار موثر برند سازنده آن می باشد که به دلیل قدمت، کیفیت و جایگاه آن تولید کننده، قیمت های متفاوتی به خود می گیرد. شرکت آراد کابل عرضه کننده محصولات بسیاری از تولید کنندگان سیم و کابل کشور می باشد اما به دلیل بالابردن ایمنی و کیفیت محصولات خود، برند های زیر را به مشتریان پیشنهاد می کند:

  • یزد
  • همدان
  • ابهر
  • دماوند
  • سیمکو
  • سمنان

با توجه به مطالب گفته شده و نوسانات ارزی که مستقیما بر قیمت مس و مواد پلیمری تاثیر گذار است جهت اطلاع از قیمت های به روز با کارشناسان ما در شرکت آراد کابل تماس حاصل نمایید.

شرکت بازرگانی آراد کابل آماده تهیه کابل ۶*۳ افشان از برند مورد نظر شما می باشد.

کابل 6*3 افشان

کابل ۶*۳ افشان موارد جایگزین

کابل ۶*۳ افشان به دلیل به کار رفتن مس در تهیه هادی آن، قیمت بالایی نسبت کابل های با هادی آلومینیوم دارد. در مواردی که انعطاف پذیری کابل مورد نیاز مشتری نباشد و با توجه به شرایط کاری، امکان استفاده از کابل با هادی آلومینیوم می باشد از کابل ۱۰*۳ با هادی آلومینیوم بهره برد که قیمت آن بسیار مقرون به صرفه تر است.

کابل ۶*۳ افشان مشاوره خرید

بسیاری از مشتریان در ابتدای خرید اطلاعی از سایز مورد نیاز خود را نداشته و یا سایز مورد نیاز خود را به اشتباه برآورد کرده اند، از همین رو شرکت بازرگانی آراد کابل امکان مشاوره رایگان و همکاری با مشتریان را در این زمینه فعال نموده است و با کادر مجربی که در اختیار دارد موارد زیر را ارائه می دهد:

  • بررسی مدارک و ارایه توجیهات فنی و اقتصادی
  • مشاوره انتخاب سایز مناسب
  • ارایه مدارک و دیتاشیت
  • ثبت سفارش و ارایه فاکتور و پیش فاکتور

کابل 6*3 افشان

کابل ۶*۳ افشان بسته بندی و ارسال

کابل ۶*۳ افشان به صورت کلاف های ۱۰۰ متری و قرقره های ۱۰۰۰ متری آماده بسته بندی و ارسال به سراسر کشور می باشد. مارکینگ این کابل مطابق استاندارد های توانیر و استاندارد های بین المللی بر روی آن حک شده است.

سفارش در متراژ های مختلف جهت استفاده در پروژه های مسکونی و تجاری پذیرفته شده و از طریق سیستم باربری کشور به سراسر نقاط ایران ارسال می گردد.

شایان ذکر است هزینه های حمل و ارسال کالا بر عهده مشتری می باشد.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

کابل 35*3 افشان لاستیکی

کابل ۲۵*۳ لاستیکی افشان یزد فروش ویژه

کابل ۲۵*۳ لاستیکی افشان EPR با خاصیت ضد آب ، ضد اسید و ضد روغن …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام