عرضه فیبر نوری
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کابل خودنگهدار / کابل خودنگهدار همدان نمایندگی رسمی
بازار فیبر نوری ایران

کابل خودنگهدار همدان نمایندگی رسمی

کابل خودنگهدار همدان در نمایندگی رسمی این برند به صورت تخصصی عرضه می شود. قیمت این مرکز فروش به صورت نمایندگی بوده و مشتریان در پروژه های متعدد می توانند سفارش خود را از این طریق ثبت نمایند.

کابل های خودنگهدار به دلیل ساختمان مناسبی که برای استفاده بر روی تیر های برق دارند، به صورت ویژه مورد توجه صاحبان پروژه ها و به ویژه تاسیساتی که متراژ بالایی کابل نیاز دارند، قرار می گیرد. این کابل ها با هادی آلومینیومی، عایق از جنس کراسلینک قیمت مناسب تری نسبت به کابل های مسی دارند و این موضوع استفاده از آنها را در پروژه ها با متراژ بالا به صرفه می کند.

کابل خودنگهدار همدان

همدان با تولید کابل خود نگهدار فشار ضعیف در سایزهای متنوع از ۱۶ تا ۱۲۰ به صورت روتین محصولات خود را در نمایندگی اصلی خود در لاله زار تهران عرضه می کند.

لذا پروژه ها و اشخاص حقیقی می توانند محصولات همدان را در انواع سیم و کابل های ساختمانی در سایزهای مختلف، به همراه کابل خودنگهدار از مجموعه آراد کابل خریداری کنند.

چرا کابل خودنگهدار همدان؟

بدون تردید کابل خودنگهدار همدان گران قیمت ترین کابل خودنگهدار موجود در بازار در مقایسه با کابل های تولیدات برند های دیگر می باشد که به همین دلیل محصولات این برند در ردیف مرغوب ترین سیم و کابل های ایرانی قرار دارد.

مشتریان در پروژه هایی که قصد دارند از بهترین کابل خودنگهدار برای خود استفاده نمایند، بدون تردید بایستی از محصولات همدان استفاده کنند. کابل خودنگهدار همدان به صورت کاملا تضمینی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

انواع خودنگهدار همدان

کدام سایز کابل خودنگهدار همدان مناسب است؟

انتخاب سایز مناسب برای خرید، از مهمترین سوالات مشتریان این مجموعه می باشد که پیشنهاد می کنیم برای خرید این کابل ها بهتر است با آگاهی از موارد زیر اقدام به خرید کابل نمایید.

  • متراژ دقیق کابل
  • میزان مصرف برق بر حسب آمپر

محل کابل خودنگهدار

موارد ذکر شده از مهمترین گزینه های انتخاب سایز کابل خودنگهدار می باشند که لازم است مشتریان با آگاهی از این موارد و در اختیار قرار دادن این اطلاعات مشاوره های لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

کابل خودنگهدار 120 سه فاز

مرکز خرید کابل خودنگهدار ۱۲۰ سه فاز مسین

مجموعه آراد کابل، مرکز خرید کابل خودنگهدار ۱۲۰ سه فاز هوایی مسین (کابل خود نگهدار …

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام