عرضه فیبر نوری
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / کابل ابزار دقیق / مرکز پخش کابل ابزار دقیق یزد
بازار فیبر نوری ایران

مرکز پخش کابل ابزار دقیق یزد

مجموعه آراد کابل، مرکز پخش عمده کابل ابزار دقیق یزد با قیمت کارخانه در بازار لاله زار خواهد بود. اگر قصد خرید و قیمت گیری به روز انواع کابل برق ابزار دقیق با قیمت کارخانه و بدون واسطه را دارید، با واحد فروش ما در تماس باشید.
کابل ابزار دقیق  یزد

مشخصات فنی کابل ابزار دقیق یزد در انواع مختلف

کابل های ابزار دقیق دسته ای از کابل ها هستند که در سیستم های کنترلی و پردازش داده کاربرد دارند. عملکرد های اندازه گیری و کنترل در کاربرد های ساخت و پردازش حیاتی است، انجام درست این عملکرد ها تا حد زیادی به مدار الکترونیکی آن ها بستگی دارد که با استفاده از کابل ابزار دقیق این امکان فراهم می گردد.

در کابل ابزار دقیق یزد رشته ها دو به دو، سه به سه و یا چهار به چهار به هم پیچیده می شوند. در واقع کابل های ابزار دقیق بستر مناسب جهت انتقال سیگنال دستگاه های ابزار دقیق موجود در صنعت را فراهم می کند.

کابل ابزار دقیق  یزد

کابل ابزار دقیق یزد زره دار و مشخصه فنی کابل

در برخی از محیط های صنعتی که لازم است کابل ها در برابر صدمات مکانیکی ایمن باشند از کابل ابزار دقیق زره دار استفاده می کنند. کابل های سایز ۵۷/۰ ، ۱ و ۵/۱ میلی متر مربع از کابل های پرمصرف در صنایع مختلف به ویژه نفت گاز و پتروشیمی به شمار می رود.

کابل های ابزار دقیق زره دار در برابر آسیب های مکانیکی محافظت می شوند در حالی که یک کابل ابزار دقیق بدون آرمورد بدون محافظ است. کابل آرموردار معمولا گرانتر از کابل بدون آرمور است.

کابل ابزار دقیق یزد در کارخانه ها، پالایشگاه، نیروگاه، پست برق، پتروشیمی، تصفیه آب، معدن و به طور کلی در هر جایی که اتوماسیون فرآیند اجرا می شود، برای انتقال سیگنال ها در بخش کنترلی و اندازه گیری فرآیند ها، نظیر اتاق های کنترل واحد های صنعتی مورد استفاده می باشد.

کابل ابزار دقیق  یزد

کابل ابزار دقیق یزد بدون زره و اطلاعات فنی کابل

کابل ابزار دقیق جریان های پایین یا سیگنال های در سطح ولتاژ پایین را منتقل می کند این ویژگی در قیاس با کابل های قدرت که جریان های برق با سطح ولتاژ بالا را منتق می کنند در کنار سایر ویژگی های ظاهری این کابل ها همچون تعداد بیشتر رشته ها و سایز کمتر رشته های این کابل هاد نسبت به کابل های قدرت از تفاوت های این کابل نسبت به کابل قدرت به شمار می آید.

تقریبا می توان گفت هر جا که فرآیند های تولید، پردازش، بازخورد، اندازه گیری و کنترل توسط ادوات، حسگرها و ابزار آلات الکترونیکی انجام می پذیرد، رد پای کابل های ابزار دقیق محسوس خواهد بود.

در انتخاب کابل ابزار دقیق باید با توجه به نوع تجهیزات، شرایط محیطی و حساسیت یا اثرگذاری آن ها نسبت به انتخاب نوع مناسب کابل اقدام گردد.

کابل ابزار دقیق  یزد

بهترین برند های تولید کننده کابل ابزار دقیق در ایران

کابل ابزار دقیق با برند های مختلفی در بازار تولید می شوند. بهترین برند های تولید کننده کابل ابزار دقیق در ایران می توان به برند های :

  • متال
  • سینا
  • یزد
  • تک
  • سیمکو

اشاره نمود که تمامی این محصولات در لیست فروش آراد کابل قرار دارد. برندهای معرفی شده کابل های استاندارد و دارای تاییدیه توانیر و با کیفیت تولید می کنند.

با توجه به عرضه کابل های ابزار دقیق توسط آراد کابل، این مجموعه آماده همکاری و تامین کابل های مورد نیاز همکاران و پروژه های مختلف می باشد.

کابل ابزار دقیق  یزد

ثبت سفارش خرید کابل ابزار دقیق به قیمت عمده

قیمت این کابل ها بسته به ساختمان کابل، زره دار بودن و نبودن کابل های ابزار دقیق، تعداد زوج سیم های موجود در کابل و همچنین قیمت روز مس می تواند با تغییراتی همراه باشد که لازم است مشتریان این کابل ها که غالبا واحد های صنعتی می باشند، بصورت به روز استعلام قیمت نمایند.

در سفارش های عمده بالاترین میزان تخفیف برای مشتریان در نظر گرفته می شود خریداران محترم از سراسر ایران می توانند برای دریافت اطلاعات لازم و قیمت گیری به روز و نحوه ثبت سفارش خرید کابل ابزار دقیق آرموردار به قیمت عمده از نمایندگی اصلی با واحد فروش آراد کابل در تماس باشند.

با توجه به اهمیت استفاده از کابل های ابزار دقیق در بخش های مختلف، آراد کابل با فروش انواع کابل های ابزار دقیق در خدمت مشتریان این محصولات می باشد.

سفارش شما در سریع ترین زمان ممکن و تا ۲۴ ساعت پس از تکمیل فرایند خرید به دست شما خواهد رسید. کابل ها توسط باربری حمل و جابجا خواهد شد.


 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مدیر فروش آراد کابل : فرهاد بازرگان

راه های ارتباطی:

شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۶۱۲۴۳
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۸۷۱۰۷۲ – ۰۲۱۳۶۸۷۱۲۹۴
شماره تلفن ثابت: ۰۲۱۳۶۶۱۳۸۴۰ -۰۲۱۳۳۹۱۱۰۱۳
پست الکترونیکی:aradcable@gmail.com
آراد کابل بزرگترین مرکز فروش سیم و کابل در ایران

مطلب پیشنهادی

کابل کنترل افشان شیلد دار

کابل کنترل افشان شیلد دار مرکز خرید عمده

کابل کنترل افشان شیلد دار با مشخصه فنی NYCY با برند های معتبر مورد تایید …

دیدگاهتان را بنویسید

با ما تماس بگیرید
کانال تلگرام